Starfield

Starfield

Zou niet weten waarom we dat meesleuren :)

Ik ben nu level 21 en heb die safe pas ontdekt op level 19.
En ik heb 2x iets van crafting gedaan op al die levels/uren spelen.

Dus tja, serieuze opluchting nu ik mijn inventory + cargo kan volpompen met weapons en armor om te verkopen ipv al de aluminium, lead, copper en al die andere bazaar die ik bijna zelden gebruikt.

Nu ja, ik hoop vandaag de piloting skills en de credits te hebben om me de VISTA III (300k) te kopen.
Dat zal ook al schelen met bijna 4000 mass cargo space :biglaugh: (en als bonus 2160 schield).

Laatst bewerkt:
hebt ge die kamer eigenlijk érgens voor nodig, buiten die safe?
Om te slapen :)

Maar dat kan je natuurlijk ook in je ship.
Iedere keer als je slaapt komt erna een message op je scherm "Well Rested" = Een xp buff. (10% gedurende 24 minuten)

Ik doe dat iedere keer op mijn ship, nadat ik land om aan een quest beginnen.

Laatst bewerkt:
Ben eens benieuwd wanneer ik mijn code krijg van AMD 😂. Nu nog wat gaan trainen (darts) en vanavond nog eens mijn rewards page checken voor de steam code.

Alé maandje GamePass en Starfield staat gepreload, ik ben eens benieuwd wat mijn budget PC er van bakt. Ik kan me destijds herinneren dat Skyrim ook voor gene meter draaide op mijn pc van toen maar wel veel plezier aan gehad.

In verband met die opslag in the lodge, wordt blijkbaar niet gedeeld. Dus als je iets wil craften moet je eerst naar daar gaan en uw materialen uit de kist halen om te kunnen craften.

Inmiddels mijn schip tot 700 kg kunnen upgraden maar zit inmiddels ook al terug vol met materials.

Ik heb er net de Ryujin faction quest line op zitten. Die voorlaatste quest was allesbehalve simpel (komt ook wel door mijn skills momenteel).

Alé maandje GamePass en Starfield staat gepreload, ik ben eens benieuwd wat mijn budget PC er van bakt. Ik kan me destijds herinneren dat Skyrim ook voor gene meter draaide op mijn pc van toen maar wel veel plezier aan gehad.

Dat is ook precies wat ik wou doen, tot ik zag dat ik blijkbaar nog een PC Game Pass had lopen...
Code van een gratis proefperiode van 3 maand die pas afloopt 19 oktober.

Ideaal om te testen of mijn systeempje er nog iets mee kan.

Tijd voor meer cargo space :D mijn huidig schip heeft meer dan 2K ruimte ongeveer
Had wat extra cargo willen toevoegen, maar dan zat ik in de problemen met men snelheid blijkbaar. En zat momenteel al aan het maximum power dat ik kon toevoegen. Welke faction quest moet ik volgen voor dat schip te kunnen krijgen?

Had wat extra cargo willen toevoegen, maar dan zat ik in de problemen met men snelheid blijkbaar. En zat momenteel al aan het maximum power dat ik kon toevoegen. Welke faction quest moet ik volgen voor dat schip te kunnen krijgen?
Freestar rangers, dan krijg je de eagle. Questchain is een 8 tal missions.
Buiten de mooie cargo heeft dit ding een redelijk goede laser als weapon.
Als ik nu een space combat doe met mijn targetting lock mini game (skill tree) kill ik ships (engine) met 3-4 knallen en een missile ertussen die 10 levels hoger zijn dan mezelf.

Ik zou deze al eerste afwerken want tis een grote hulp bij andere faction quests waar je ook redelijk wat space combat doet.
En het is een A class, dus die kan je zeker vliegen zonder de piloting skills in je tree die je nodig hebt voor class B en C's.

Screenshot-3.jpg

Maar imo ben je best af om alle grote faction chains te doen in begin van spel.
Want de rewards zijn allemaal heel mooi, waaronder ook eentje met veel credits.
En de Xp is ook de moeite.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan