Starfield

Starfield

Die resolutie hoe stel je die in? Want die staat bij mij op 1280x720 in het grijs, ik kan die alleen instellen als ik de optie erboven van windowed screen aanzet. Maar zodra ik terug borderless full screen kies gaat hij terug naar de x720 resolutie…??
Screenshot-20230902-142427-picsay.jpg

Nu ben ik me een aardappel aan het voorstellen met daaraan een klavier op aangesloten

Edit; ben dat eens gaan opzoeken en dat is dus echt een term. 🤣
Geweldig
Ja ze zegge da over ne pc da gwn brak is. Ne patat kan da idd ook zijn :')

Ivm het gespuis op Kreet:
Die Terrormorph ben ik nog niet tegen gekomen aangezien ik redelijk snel Kreet heb verlaten. Schijnbaar is da ding zwak tegen de lasercutter ?? Dus als ik lvl 10 ben mss eens terug gaan en da ding op zn kloten geven (inb4 ik er alsnog van weg moet lopen van de schrik)

Laatst bewerkt:
Die commentaren over de graphics...

Ik kan mij niet uitspreken over de xbox versie, maar op pc ziet het er meer dan voldoende uit.
Het blijft een Bethesda game en sommige zaken zien er iets minder goed uit maar over het algemeen ziet alles er strak, scherp en gedetailleerd uit.
De animaties zijn ook enorm verbeterd tegenover Fallout en Skyrim en zien er heel vloeiend uit.
Had deze game 2 jaar geleden uitgekomen dan was dit bij de best looking games out there.

De performantie daarentegen laat wel wat te wensen over op pc.
Op een Rtx 3070 met de dlss mod haal ik rond de 60 fps op medium op 1440p.
Maar grafisch ziet het er niet veel slechter uit dan op de screenshot van Sheldon Cooper.

*edit*
Er zijn trouwens wel enkele grote minpunten waar ik mij soms aan erger zoals de barrage aan loading screens maar de graphics storen zeker en vast niet.

Laatst bewerkt:
Dogfighten met mijn standaard schip is echt wel moeilijk. Ik heb een trait gekozen waardoor ik wanted ben en er mercenaries achter me aan komen. Had net zo twee schepen die me ja... afgeperst hebben :sop:

Paar keer proberen vechten maar meer dan 1 schip kan ik niet dood doen voor ze mij hebben. Tijd om mijn schip te upgraden denk ik :p

Die commentaren over de graphics...

Ik kan mij niet uitspreken over de xbox versie, maar op pc ziet het er meer dan voldoende uit.
Het blijft een Bethesda game en sommige zaken zien er iets minder goed uit maar over het algemeen ziet alles er strak, scherp en gedetailleerd uit.
De animaties zijn ook enorm verbeterd tegenover Fallout en Skyrim en zien er heel vloeiend uit.
Had deze game 2 jaar geleden uitgekomen dan was dit bij de best looking games out there.

De performantie daarentegen laat wel wat te wensen over op pc.
Op een Rtx 3070 met de dlss mod haal ik rond de 60 fps op medium op 1440p.
Maar grafisch ziet het er niet veel slechter uit dan op de screenshot van Sheldon Cooper.

*edit*
Er zijn trouwens wel enkele grote minpunten waar ik mij soms aan erger zoals de barrage aan loading screens maar de graphics storen zeker en vast niet.
Net eens gespeeld en haal 60fps op high maar speel wel maar 1080p. Heb een laptop met rtx 3070ti. Geen mod dus fsr ipv dlss.

Het ziet en voelt echt als een Bethesda game.
Voorlopig nog geen bugs gezien.

Heb Starfield eigenlijk praktisch genegeerd de laatste jaren (buiten hier en daar eens een trailer ofzo) en moet zeggen, na de review van ACG heb ik er nu eigenlijk wel zin in. Enige probleem: mijn pc kan dat niet draaien en na de koop van mijn Steam Deck dit jaar, krijg ik de aankoop van een Xbox S/X niet verkocht aan mijn vrouw 🙈.

op mijn oude pc draait het... nipt.
ik kan eigenlijk vrij vlot spelen (op medium), maar ik heb regelmatig een freeze van een paar seconden.

Heb Starfield eigenlijk praktisch genegeerd de laatste jaren (buiten hier en daar eens een trailer ofzo) en moet zeggen, na de review van ACG heb ik er nu eigenlijk wel zin in. Enige probleem: mijn pc kan dat niet draaien en na de koop van mijn Steam Deck dit jaar, krijg ik de aankoop van een Xbox S/X niet verkocht aan mijn vrouw 🙈.

Mogelijks proberen op de steam deck dan ? Het gaat niet super zijn natuurlijk... maar het is een beperkte piste.

In afwachting dat je aan uw madam het verkocht krijgt om een xbox series x te kopen of een upgrade van uw game PC ;p.

als je mocht kiezen tussen een xbox X of steamdeck in de tijd beter dat je Xbox had genomen denk ik ipv SD :lol:

Nuja je kan wachten tot ze de game meer performance geven voor de SD maar dat zal wel effe duren.
Op Reddit zie ik wel dat ze op de ROG Ally al een stabiele 30-35 fps kunnen doen weliswaar op 900p maar dat komt wrs omdat AMD nieuwe drivers heeft uitgegeven voor die chipset die in de Ally zit.

als je mocht kiezen tussen een xbox X of steamdeck in de tijd beter dat je Xbox had genomen denk ik ipv SD :lol:

Nuja je kan wachten tot ze de game meer performance geven voor de SD maar dat zal wel effe duren.
Op Reddit zie ik wel dat ze op de ROG Ally al een stabiele 30-35 fps kunnen doen weliswaar op 900p maar dat komt wrs omdat AMD nieuwe drivers heeft uitgegeven voor die chipset die in de Ally zit.
Ik denk eerder dat dit komt omdat de rog Ally een pak performanter is dan de steamdeck. Als je puur naar TFlops kijkt. Al zal die driver ook wel helpen.

Terug
Bovenaan