Starfield

Starfield

Ben momenteel bezig met die Ryujin Industries questline. Verdoeme da zijn geestige missiekes om te doen :p Kort samen gevat: tis eigenlijk zowa andere corps of corpo mensen in de zak zetten :')

Je hebt wel heel veel ammo vind ik. Ik Fallout moet je enorm letten op je aantal kogels maar hier gooien ze er echt mee. Misschien op hard ipv normal zetten.

Hetzelfde met med packs eigenlijk.

De SSD requirement is wel geen lachertje.
Had er niet op gelet en op een HDD geïnstalleerd. Onspeelbaar.

Voor de rest een typische Bethesda game.
Kl*te bediening en menu's uit de tijd van Fallout 3. Ik begrijp niet wat die hun fixatie is met zaken als tab om uit een menu te gaan en E als enige knop om iets te bevestigen.

Goodmorning Space rats... 5 hours sleep was more then enough! :unsure:
Lets rock and roll!

images

Je hebt wel heel veel ammo vind ik. Ik Fallout moet je enorm letten op je aantal kogels maar hier gooien ze er echt mee. Misschien op hard ipv normal zetten.

Hetzelfde met med packs eigenlijk.
Fallout is dan ook een post-apocalyptic universe. Schaarste is één van de belangrijkste elementen in zo'n wereld.
Starfield universe zou een piek moeten zijn van menselijke economie, dan zou schaarste niet kloppen

Ik word wel onnozel van het feit dat er geen map aanwezig is.
Hoop dat ze dit alsnog later erin steken of toch met behulp van een mod.

Dit is de enige review die ik altijd bekijk en vertrouw. Komt wel overeen met wat ik tot nu toe van de game gezien heb.
Ik koop Starfield binnen enkele jaren, bugvrij en ad helft vd prijs.

Tot dan op dit topic :)

Iemand hier eigenlijk echt al bugs gehad?
ééntje in new atlantis had een quest van die bar daar om haar spullen te halen van de impound, ik kom terug in de bar en zij zat zo gewoon midden in de lucht steeds hoger te gaan tot ze weg was.
Moest een andere area gaan om die area terug te loaden

Owla ! Is het main quest want nu ben ik wel benieuwd. Ik hoop stiekem dat dat dan degene is die ik nu ook aan het doen ben (maar vrees er voor).
Neen ik weet ook niet meer waar ik die had gekregen, heb er zoveel staan :)
Maar ik weet wel nog welk woord er in de quest titel komt want is ook de naam van de armor set en het ship.
Zal het hieronder in een spoiler tag zetten.

Mantis

Had een nieuw karakter gemaakt maar in-game zag ik er dan anders uit. :unsure:

Vijanden die random teleporten tijdens combat

Elke keer ik mijn save load krijg ik melding dat er zaken zijn die niet meer beschikbaar zijn, nog geen effect van gezien maar maakt me wel bezorgd
Is dat laatste niet door mods? Kreeg dat soms bij Fallout/Skyrim als ik mods geladen had

Terug
Bovenaan