Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfde hier, wat ik gisteren schreef lijkt ook uit te komen. Hoe mensen dit een perfecte score kunnen geven is beyond me met alle flaws die er zijn.Was er al niet enthousiast over en wat ik nu zowat gezien heb bevestigd alleen maar dat ik deze zal skippen. Spel komt veel te traag op gang en dan weet ik dat het spel me kwijtgeraakt. Performance is ook bagger op de pc dus al weinig zin in als ik zelfs geen 60fps haal (zelfs niet met een 13900k).
Je mag toch hopen dat MS dat team technisch naar een hoger niveau tilt in de toekomst. Elder Scrolls 6 kan echt niet op deze engine draaien. Laadschermen van meerdere seconden om in je schip te gaan en van exterieur naar interieur (en omgekeerd) in anno 2023? Fast travel van meer dan 10 seconden met de hardware die in de consoles zitten..
Spijtig genoeg werken tot 21 uurJup hier ook. Morgen zou het hier moeten zijn.![]()
das heel simpel, der word zodanig veel bagger uitgebracht dat middelmatigheid automatisch verheven word tot perfectie.Zelfde hier, wat ik gisteren schreef lijkt ook uit te komen. Hoe mensen dit een perfecte score kunnen geven is beyond me met alle flaws die er zijn.
Idd waar is de tijd van de echte toppers! Gewoon allemaal middelmatig. Internet vol van slechte performance en bugs rapporten. Jammer jammerdas heel simpel, der word zodanig veel bagger uitgebracht dat middelmatigheid automatisch verheven word tot perfectie.
De mijne moet morgen ook terug naar school, tegen zijn goesting hahaha.Zwijg me van dat werken. Morgenvroeg dan ook terug de eerste schooldag voor die kleine gangstertjes ! Daarna nog een klein beetje gamen en dan ook toch wel gaan werken tot savonds. En zaterdag / zondag ook![]()
Zo voel ik me ook wel een beetje, maar kga toch proberen de campaign te spelen en hopen op het beste, heb toch gamepass, en moet daar eens dringend gebruik van makenWas er al niet enthousiast over en wat ik nu zowat gezien heb bevestigd alleen maar dat ik deze zal skippen. Spel komt veel te traag op gang en dan weet ik dat het spel me kwijtgeraakt. Performance is ook bagger op de pc dus al weinig zin in als ik zelfs geen 60fps haal (zelfs niet met een 13900k).
Je mag toch hopen dat MS dat team technisch naar een hoger niveau tilt in de toekomst. Elder Scrolls 6 kan echt niet op deze engine draaien. Laadschermen van meerdere seconden om in je schip te gaan en van exterieur naar interieur (en omgekeerd) in anno 2023? Fast travel van meer dan 10 seconden met de hardware die in de consoles zitten..
. Fallout 4 heb ik veel plezier mee gehad, dus hoop ik hier toch op hetzelfde
.

Dit viel me ook wel sterk op, dat zorgt toch voor minder immersie als ik die beelden bekijk. Misschien komen er mods uit om die NPC aantallen te verhogen in steden, onder voorbehoud dat het geen performantieproblemen geeft.Gameplay gewijs ziet het er wel leuk uit maar het ziet er zo generiek uit? Zeker de NPC's wat een lusteloze bende is dat zegt, New Atlantis zag er leeg en saai uit.
Btw voor mensen die toch nog reviews bekijken, ik vind dat deze review top is. (100 uren gespeeld)
De positieve zaken en de negatieve zaken.
Hij kaart ook het gedoe aan ivm lege planeten.
En die 'onzichtbare wand' toestanden, die hij op 100 uren spelen zelf nooit gezien heeft.
"lege planeten" vind ik ook zoiets dat gewoon logisch is, in een space game. hoeveel planeten in ons eigen zonnestelsel hebben meer dan wat rotsen?