Starfield

Starfield

Gameinformer vat het mss goed samen.
Het duurde even vooraleer de journalist verliefd werd op het spel.
‘Geef uzelf de tijd om je draai te vinden…’

Was er al niet enthousiast over en wat ik nu zowat gezien heb bevestigd alleen maar dat ik deze zal skippen. Spel komt veel te traag op gang en dan weet ik dat het spel me kwijtgeraakt. Performance is ook bagger op de pc dus al weinig zin in als ik zelfs geen 60fps haal (zelfs niet met een 13900k).

Je mag toch hopen dat MS dat team technisch naar een hoger niveau tilt in de toekomst. Elder Scrolls 6 kan echt niet op deze engine draaien. Laadschermen van meerdere seconden om in je schip te gaan en van exterieur naar interieur (en omgekeerd) in anno 2023? Fast travel van meer dan 10 seconden met de hardware die in de consoles zitten..

Was er al niet enthousiast over en wat ik nu zowat gezien heb bevestigd alleen maar dat ik deze zal skippen. Spel komt veel te traag op gang en dan weet ik dat het spel me kwijtgeraakt. Performance is ook bagger op de pc dus al weinig zin in als ik zelfs geen 60fps haal (zelfs niet met een 13900k).

Je mag toch hopen dat MS dat team technisch naar een hoger niveau tilt in de toekomst. Elder Scrolls 6 kan echt niet op deze engine draaien. Laadschermen van meerdere seconden om in je schip te gaan en van exterieur naar interieur (en omgekeerd) in anno 2023? Fast travel van meer dan 10 seconden met de hardware die in de consoles zitten..
Zelfde hier, wat ik gisteren schreef lijkt ook uit te komen. Hoe mensen dit een perfecte score kunnen geven is beyond me met alle flaws die er zijn.

Zwijg me van dat werken. Morgenvroeg dan ook terug de eerste schooldag voor die kleine gangstertjes ! Daarna nog een klein beetje gamen en dan ook toch wel gaan werken tot savonds. En zaterdag / zondag ook :(

Zwijg me van dat werken. Morgenvroeg dan ook terug de eerste schooldag voor die kleine gangstertjes ! Daarna nog een klein beetje gamen en dan ook toch wel gaan werken tot savonds. En zaterdag / zondag ook :(
De mijne moet morgen ook terug naar school, tegen zijn goesting hahaha.
Gelukkig dit weekend wel vrij, buiten de gewoonlijke dingen die moeten gebeuren (winkelen lol)

Microsoft lag toch de 12 volle mins plat. Dikke paniek op reddit. Niemand zijn game wou starten. Top gewoon !!

Zo voel ik me ook wel een beetje, maar kga toch proberen de campaign te spelen en hopen op het beste, heb toch gamepass, en moet daar eens dringend gebruik van maken 😅. Fallout 4 heb ik veel plezier mee gehad, dus hoop ik hier toch op hetzelfde 🙂.

Na het bekijken van wat reviews maar vooral door al het beeldmateriaal te bekijken, blijf ik nog steeds wat op m'n honger zitten.

Gameplay gewijs ziet het er wel leuk uit maar het ziet er zo generiek uit? Zeker de NPC's wat een lusteloze bende is dat zegt, New Atlantis zag er leeg en saai uit. Interieurs zagen er dan weer wel goed uit.

Qua verhaal heb ik nog niets gespoiled en dat is wel wat me meestal drijft in een game dus dat kan heel wat redden.

Echter vrees Ik toch dat ik deze pas zal oppikken als er wat korting te scoren valt of misschien een maand gamepass nemen?

Tja de ene stoort zich enorm aan bugs en trekt zijn review score serieus naar beneden en voor anderen is het niet zo impactvol op hun gameplay zeker.

Ik heb alleszins +- 4 uur zitten kijken naar Shroud op Twitch en ik heb 1 buggy toestand gezien, en dat was dat die helper bot vastzat en aan het glitchen was alsof hij wou breakdancen :)
Die wegvallende lichaamsdelen bijvoorbeeld heb ik nog niets van gezien tijdens zijn gameplay.

Ik moet zeggen, zolang de bug er niet voor zorgt dat ik progress kwijt ben kijk ik daar toch ook over.
Het zal toch zeker niet beinvloeden of ik al wil spelen of niet. :)

Gameplay gewijs ziet het er wel leuk uit maar het ziet er zo generiek uit? Zeker de NPC's wat een lusteloze bende is dat zegt, New Atlantis zag er leeg en saai uit.
Dit viel me ook wel sterk op, dat zorgt toch voor minder immersie als ik die beelden bekijk. Misschien komen er mods uit om die NPC aantallen te verhogen in steden, onder voorbehoud dat het geen performantieproblemen geeft.

Begin oktober hoop ik een week vrijaf te nemen. Tegen die tijd zullen er al enkele patches uit zijn en is de kans groot dat ik het dan aanschaf.

Btw voor mensen die toch nog reviews bekijken, ik vind dat deze review top is. (100 uren gespeeld)
De positieve zaken en de negatieve zaken.
Hij kaart ook het gedoe aan ivm lege planeten.
En die 'onzichtbare wand' toestanden, die hij op 100 uren spelen zelf nooit gezien heeft.

Hmmm FudgeMuppet is wel zeer enthousiast, ok die is biased as hell maar aangezien ik z'n sentiment over Skyrim en FO volg zou het misschien toch iets voor mij zijn.

Btw voor mensen die toch nog reviews bekijken, ik vind dat deze review top is. (100 uren gespeeld)
De positieve zaken en de negatieve zaken.
Hij kaart ook het gedoe aan ivm lege planeten.
En die 'onzichtbare wand' toestanden, die hij op 100 uren spelen zelf nooit gezien heeft.

"lege planeten" vind ik ook zoiets dat gewoon logisch is, in een space game. hoeveel planeten in ons eigen zonnestelsel hebben meer dan wat rotsen?

"lege planeten" vind ik ook zoiets dat gewoon logisch is, in een space game. hoeveel planeten in ons eigen zonnestelsel hebben meer dan wat rotsen?

Ik begrijp niet dat er mensen zijn die iets anders verwachten, bijkomend kan je ook geen 1000 planeten vullen met diepzinnige content.

Terug
Bovenaan