Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja maar tis pas 02h00 am onze tijd.Ik vermoed dat het antwoord al ergens staat maar vind het niet onmiddellijk. Kan je vanavond al spelen als je die editie op steam koopt van 99 euro?
Normaal kun je dat zien op steam zelf op de starfield paginaIk vermoed dat het antwoord al ergens staat maar vind het niet onmiddellijk. Kan je vanavond al spelen als je die editie op steam koopt van 99 euro?
Ja vind ik ook.dont get it. Zit toch op een goed gemiddelde als je de scores bekijkt ? Dunno. De setting spreekt iedereen wel aan denk ik. Maar het is niet het type game voor iedereen. Zoals niet iedereen een fallout of skyrim enzo kan smaken ?

Die 87 zou mss wel een puntje of 2 hoger mogen. Er zit er eentje tussen met 58/100. ???![]()
Toch een deftige score, 7 is misschien toch streng? Ik heb enkel die van BG gelezen en IGN gezien. Eens andere checken

58 lijkt me echt absurd, maar zo'n idiote websites heb je altijd helaas...Die 87 zou mss wel een puntje of 2 hoger mogen. Er zit er eentje tussen met 58/100. ???![]()
Idd, dat is voor mij nog het ergste wat ik tot nu toe gehoord heb. Bizar...Komt wel goed, heb er veel zin in. Enkel het ontbreken van de map ga ik wel vloeken.
Tis ook enkel ign usa die 7 geeft. Andere vestigingen van ing allemaal 9+. Tis maar hoe we het bekijken zeker.