Starfield

Starfield

Ik vermoed dat het antwoord al ergens staat maar vind het niet onmiddellijk. Kan je vanavond al spelen als je die editie op steam koopt van 99 euro?

dont get it. Zit toch op een goed gemiddelde als je de scores bekijkt ? Dunno. De setting spreekt iedereen wel aan denk ik. Maar het is niet het type game voor iedereen. Zoals niet iedereen een fallout of skyrim enzo kan smaken ?

Screenshot_2023-08-31-18-45-22-56_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Toch een deftige score, 7 is misschien toch streng? Ik heb enkel die van BG gelezen en IGN gezien. Eens andere checken

dont get it. Zit toch op een goed gemiddelde als je de scores bekijkt ? Dunno. De setting spreekt iedereen wel aan denk ik. Maar het is niet het type game voor iedereen. Zoals niet iedereen een fallout of skyrim enzo kan smaken ?
Ja vind ik ook.
Ik heb er alleszins nog altijd heel veel zin in... one more workday en dan 2 dagen niets te doen en geen belet.
Eigen review maandag! :biglaugh:

Al een geluk heb ik mij wat kalm kunnen houden en heb ik (nog) geen honderden euro’s buiten gegooid om voor Starfield mijn PC te upgraden.
Kan gerust nog wat wachten en zien wat de prijzen gaan doen…

Lijkt alsof de review op de PC slechter zijn dan die op de Xbox.

Zelfs in die van BG wordt er verwezen naar het feit dat de GPU drivers nog niet op punt staan, en dat er nog wat bugs zijn. Alsook dat besturing via controller beter tot zijn recht komt. Dat laatste probleem of punt kom je niet tegen bij de Xbox en de optimalisatie naar bugs en GPU drivers kan al verder staan dan voor de PC.

Ik probeer het wel uit op mijn xbox volgende week ;p.

Ondertussen toch ook veel positieve reviews gezien, sommige zaken staan me niet aan, maar kijk er wel naar uit om het te spelen!

Review overload lol. Die van Gamespot, IGN & Gamingbolt gezien. Eerst twee een 7, dan een 10. Die laatste kon geen enkel groot negatief punt opbrengen, wat ik toch zeer raar vind. Geen enkele game is perfect.

Terug
Bovenaan