Starfield

Starfield

Tja de ene stoort zich enorm aan bugs en trekt zijn review score serieus naar beneden en voor anderen is het niet zo impactvol op hun gameplay zeker.

Ik heb alleszins +- 4 uur zitten kijken naar Shroud op Twitch en ik heb 1 buggy toestand gezien, en dat was dat die helper bot vastzat en aan het glitchen was alsof hij wou breakdancen :)
Die wegvallende lichaamsdelen bijvoorbeeld heb ik nog niets van gezien tijdens zijn gameplay.

Ik moet zeggen, zolang de bug er niet voor zorgt dat ik progress kwijt ben kijk ik daar toch ook over.
Het zal toch zeker niet beinvloeden of ik al wil spelen of niet. :)
Als je 1 jaar extra krijgt om bugs en dergelijke te fixen wanneer je game al klaar is vind ik dat echt wel niet ok dat er nog redelijk wat bugs inzitten.

Als je 1 jaar extra krijgt om bugs en dergelijke te fixen wanneer je game al klaar is vind ik dat echt wel niet ok dat er nog redelijk wat bugs inzitten.

Ben ik het niet mee eens. Voor de console release zou ik daarin wat meer kunnen volgen. Maar voor een PC release, waar de hardware enorm verschillend is dat lijkt mij gewoon enorm moeilijk om te voorkomen dat je toch nog wat bugs gaat hebben.

Hell, zelfs windows of linux heeft nog altijd bugs...
Voor de rest is de scope van het spel ook wel groot. En perfectie bestaat nu eenmaal niet, waardoor voor mij bugs er altijd zullen zijn. Het belangrijkste is dat ze deze wegwerken wanneer men ze tegenkomt.

Speelt ook enorm vlot. Hier nog geen bugskes tegen gekomen. No way in hell dat deze game ook maar zonder 1 bug zal komen. Zoveel te zien en te doen. Zal wel ergens eens iets fout lopen.

Voor een gigantische open-world RPG zoals dit is het inderdaad onmogelijk om geen bugs te hebben. NPC's die glitchen of door de grond vallen heb je volgens mij in zowat elke grote open-world RPG.

"lege planeten" vind ik ook zoiets dat gewoon logisch is, in een space game. hoeveel planeten in ons eigen zonnestelsel hebben meer dan wat rotsen?
Dit was dan ook al even bekend dat "maar" 10% echt life bevat? Hoezo is dit voor mensen "plots" een verrassing en beginnen ze nu te mekkeren.

Ik heb dan toch liever kwaliteit tegenover kwantiteit. Gewoon veel planeten en zonnestelsels er in steken omdat het kan, neen laat maar.
Ik wacht persoonlijk ook nog even af, het lijkt erop dat de kritiek van vorige pagina's over de verouderde engine wel eens correct kan zijn

Tja kijk, ik amuseer me er niet minder door.
Zoals ik al zei, zolang het vooral grafische bugs zijn.
Maar ik ben al wat gewoon op dat gebied na meer dan 35 jaar dagelijks gamen. :biglaugh:

Ben ik het niet mee eens. Voor de console release zou ik daarin wat meer kunnen volgen. Maar voor een PC release, waar de hardware enorm verschillend is dat lijkt mij gewoon enorm moeilijk om te voorkomen dat je toch nog wat bugs gaat hebben.

Hell, zelfs windows of linux heeft nog altijd bugs...
Voor de rest is de scope van het spel ook wel groot. En perfectie bestaat nu eenmaal niet, waardoor voor mij bugs er altijd zullen zijn. Het belangrijkste is dat ze deze wegwerken wanneer men ze tegenkomt.
Tja kijk, ik amuseer me er niet minder door.
Zoals ik al zei, zolang het vooral grafische bugs zijn.
Maar ik ben al wat gewoon op dat gebied na meer dan 35 jaar dagelijks gamen. :biglaugh:

Ik ga niet klagen over een paar bugs he, maar er zijn toch veel reviews die aangeven dat er wel redelijk wat zijn wat toch jammer is na een extra jaar tijd te hebben gehad.

Los daarvan gaat ge altijd wel een bug tegen komen zo lang het maar geen bugs zijn die game brekend zijn.

In elke topper zitten bugs. Als dat geen bugs zijn zoals bv in een recente titel als BG3 dat ge gewoon niet verder kunt, is dat geen ramp.

Raar spel, na het aanmaken van het karakter loopt precies alles vast, pc versie.
Bewegen gaat bijna niet, audio werkt wel verder.
Crashed niet, wel super véél hapering.

Raar spel, na het aanmaken van het karakter loopt precies alles vast, pc versie.
Bewegen gaat bijna niet, audio werkt wel verder.
Crashed niet, wel super véél hapering.
Er was een nieuwe nvidia driver sinds vorige week, indien je een nvidia kaart hebt.
Mocht je die nog niet gedownload hebben te proberen waard?

Versie is 537.13, op datum van 22.08.

Er was een nieuwe nvidia driver sinds vorige week, indien je een nvidia kaart hebt.

Ook nieuwe driver voor AMD.

Zelfs de asus rog Ally had een nieuwe driver specifiek voor Starfield.

pc specs en ingame settings meedelen zou misschien wel handig zijn als ge hulp wilt :unsure:
i5 8600k
16GB DDR4 RAM
RTX 3060 12G
Spel op een jonge SATAIII SSD

Ingame 4k resolutie
Settings op medium.
DLSS 2.0 mod

Spijtig dat er geen fullscreen is, dan zou een lagere resolutie geen probleem zijn voor mij.

Deze driver gebruik ik momenteel.

Gaat hier ook vlotjes op de XSX.
Straks testen op de computer want controller om te mikken met het schieten is echt niets voor mij. Maar wel plezant om op een groot scherm de game te zien.

Misschien wel eens kijken voor een joystick om mijn schip te besturen

i5 8600k
16GB DDR4 RAM
RTX 3060 12G
Spel op een jonge SATAIII SSD

Ingame 4k resolutie
Settings op medium.
DLSS 2.0 mod

Spijtig dat er geen fullscreen is, dan zou een lagere resolutie geen probleem zijn voor mij.

Deze driver gebruik ik momenteel.
4k met uw gfx card is not done.

Terug
Bovenaan