Starfield

Starfield

Ziet er goed uit... de vraag is xbox of pc?
Heb een one X maar geen series X... zouden er bundels uitkomen? En is het dan de moeite?

Mijn pc is een laptop met een geforce rtx 3060 in, maar dat ding wordt zo verschrikkelijk warm bij alle spellen...

Ziet er goed uit... de vraag is xbox of pc?
Heb een one X maar geen series X... zouden er bundels uitkomen? En is het dan de moeite?

Mijn pc is een laptop met een geforce rtx 3060 in, maar dat ding wordt zo verschrikkelijk warm bij alle spellen...
Hier zal het series X worden, volgens mijn pc zal het maar op de minimum kunnen spelen.
gpu is ne 3060 maar mijn cpu is te zwak blijkbaar.

In zo'n staat zou ik eender welk spel goed vinden. Na de tutorial had hij GTA/COD al terug opgestart heb ik gehoord. :unsure:
Hij heeft toch zeker de eerste 30 minuten gespeeld en gefilmd. Daarna nog een beetje om vervolgens GTA5 te spelen.

Kerel zat eergisteren blijkbaar constant geld te vragen om nog te leaken.

Zijn gaming skills waren nu ook niet van een hoog niveau. :unsure:

Kerel werkt in een warehouse en verkoopt op zijn online store allemaal (gestolen) unboxed dingen waar ook starfield te koop staat voor 200 dollar.
Ge moet toch echt immens lomp zijn om een game te leaken met uw gamertag, uw echte naam, uw gezicht om dan vervolgens al uw gestolen Starfield discs/packs online op uw online store verkopen. :rofl:
Het zag er nu ook niet de slimste uit in dat 'review' filmpje :unsure:

Edit: hij is nu blijkbaar op Xbox gebanned

Laatst bewerkt:
Woehoeeew ! Toch nog net een collectors edition kunnen bestellen op bol.com ! Had wel al de upgrade gekocht. Ma ben toch blij. 🙈🙈🙈

Kerel werkt in een warehouse en verkoopt op zijn online store allemaal (gestolen) unboxed dingen waar ook starfield te koop staat voor 200 dollar.
Ge moet toch echt immens lomp zijn om een game te leaken met uw gamertag, uw echte naam, uw gezicht om dan vervolgens al uw gestolen Starfield discs/packs online op uw online store verkopen. :rofl:
Het zag er nu ook niet de slimste uit in dat 'review' filmpje :unsure:

Edit: hij is nu blijkbaar op Xbox gebanned

Die Kerel steekt het ook niet weg dat hij van smorgen tot 's avonds zo high loopt dat hij enkel nog de sterren ziet. :biglaugh:

Woehoeeew ! Toch nog net een collectors edition kunnen bestellen op bol.com ! Had wel al de upgrade gekocht. Ma ben toch blij. 🙈🙈🙈
Ik was ook naar die CE aan het zien maar dunno die watch lijkt mij eerder tacky en voor de rest krijg je daar ook niet echt veel. Het lijkt alsof je 300 euro meer voor die horloge betaald dan iets anders.

Van Fallout 4 geleden dat ik nog zo uitgekeken heb naar iets :love:
Ik speel Skyrim, F3, F:NV en F4 al sinds release nog jaarlijks. Benieuwd of ik Starfield over 10 jaar ook nog ga spelen :D

Ik was ook naar die CE aan het zien maar dunno die watch lijkt mij eerder tacky en voor de rest krijg je daar ook niet echt veel. Het lijkt alsof je 300 euro meer voor die horloge betaald dan iets anders.
Ja maar dat is toch bijna altijd zo bij die collectors waar een fysiek element bij zit?
Tis eens iets anders dan een figurine dat ook maar stof staat te vergaren of in een kamer appart vliegt op commando van de huis chef :unsure:

Niet dat ik daar ooit 1 euro zou aanhangen, niet voor een beeldje en ook niet voor die watch :)

Zouden er nu officiële starfield + xbox series X bundels uitkomen? Beetje zoals de diablo 4 bundel?

Heb ook de collectors editie besteld maar al in Juni, hoop enkel dat de CE optijd geleverd wordt, want laatste tijd zijn er bij PostNL veel vertragingen.

Of zouden we die code als mail krijgen?

Heb ook de collectors editie besteld maar al in Juni, hoop enkel dat de CE optijd geleverd wordt, want laatste tijd zijn er bij PostNL veel vertragingen.

Of zouden we die code als mail krijgen?
of een paar dagen vroeger ? Daar het met een code is en dat ze toch niet bang moeten zijn dat er iemand vroeger zal spelen ? Natuurlijk heb ik het geluk “ ongeluk “ dat ik de premium edition al digitaal heb. Waardoor voor mezelf uitzonderlijk de doos niet echt direct moet binnen komen. Ik moet die dag ook toevallig nog werken + eigenlijk heel het weekend. Maar had niks anders verwacht bij een nieuwe release 🙈🙈🙈

of een paar dagen vroeger ? Daar het met een code is en dat ze toch niet bang moeten zijn dat er iemand vroeger zal spelen ? Natuurlijk heb ik het geluk “ ongeluk “ dat ik de premium edition al digitaal heb. Waardoor voor mezelf uitzonderlijk de doos niet echt direct moet binnen komen. Ik moet die dag ook toevallig nog werken + eigenlijk heel het weekend. Maar had niks anders verwacht bij een nieuwe release 🙈🙈🙈

Bij mijn bestelling staat er nog steeds beschikbaar op 01-09, moet die dag ook werken tot 21 uur, maar hoop toch savonds al te kunnen spelen, anders zou ik ook wel die upgrade durven kopen.

Terug
Bovenaan