Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt heEn elke keer weer Stealth Archer/Sniper![]()

Gratis maand gamepass?Vermoed niet dat er een demo van komt?
Zit volgens mij net op het randje qua minimum requirements. (Ryzen 5 (weet niet van buiten welke versie) en 1070 TI).
Maar wil liever niet volle pot betalen om dan te zien dat het amper speelbaar is![]()
2u refund op Steam?Vermoed niet dat er een demo van komt?
Zit volgens mij net op het randje qua minimum requirements. (Ryzen 5 (weet niet van buiten welke versie) en 1070 TI).
Maar wil liever niet volle pot betalen om dan te zien dat het amper speelbaar is![]()
Dan ben je net je character creator door.2u refund op Steam?

HLNIk ben eens om Hln gaan neuzen op hun gamesectie.
Eigenlijk ongelofelijk dat er met geen woord gerept wordt over Starfield.
Wel little nightmares 3 en de nieuwe atari retro console

Tja, puur uit nieuwsgierigheid eigenlijk

Kerel wordt zonder twijfel de meest legendarische leaker allertijden.Hij heeft toch zeker de eerste 30 minuten gespeeld en gefilmd. Daarna nog een beetje om vervolgens GTA5 te spelen.
Kerel zat eergisteren blijkbaar constant geld te vragen om nog te leaken.
Zijn gaming skills waren nu ook niet van een hoog niveau.
Kerel werkt in een warehouse en verkoopt op zijn online store allemaal (gestolen) unboxed dingen waar ook starfield te koop staat voor 200 dollar.
Ge moet toch echt immens lomp zijn om een game te leaken met uw gamertag, uw echte naam, uw gezicht om dan vervolgens al uw gestolen Starfield discs/packs online op uw online store verkopen.
Het zag er nu ook niet de slimste uit in dat 'review' filmpje
Edit: hij is nu blijkbaar op Xbox gebanned

Ik ben eens om Hln gaan neuzen op hun gamesectie.
Eigenlijk ongelofelijk dat er met geen woord gerept wordt over Starfield.
Wel little nightmares 3 en de nieuwe atari retro console

Er is wel een nieuwsitem geweest op VTM nieuws vorige week geloof ik dat er meer en meer gamestudio’s geopend werden in BE en er zat een studio in de reportage van die tactische starship troopers die een paar maand geleden uit was gebracht.Ik ben niet verbaasd. Er is amper een woord gezegd geweest over Baldur's Gate 3 en het overdonderend succes terwijl dit van een Belgische studio komt. Gaming is nog steeds geen mainstream nieuws![]()
Waarom zou je dat willen zien?Iemand die leaks toevallig gezien en link van?
Ja ik heb het gezien.Iemand die leaks toevallig gezien en link van?
Ik heb het gezien omdat ik vooral wou zien wat heel de fuss was van die kerel.Waarom zou je dat willen zien?