Starfield

Starfield

Ze hebben blijkbaar enorme tweaks gedaan aan hun engine.
De engine zelf liep op zijn max bij Fallout 4 bv als er bij fallout 4 te veel NPC's in de buurt waren deed de engine al moeilijk, maar bij Starfield volgens de showcase die ze al hebben laten zien is dit niet meer het probleem. Ben dus wel zeer benieuwd wat het gaat geven.

Alleen jammer van AMD en dat er geen dingen inzitten voor nvidia kaarten zoals DLSS

Fallout 76 was ook alles 4x keer beter dan Fallout 4 ... 't was uiteindelijk 4x erger kwa bugs en prestaties.
Dus hun marketing praatjes over de engine en Starfield zeggen niks, zullen wel zien op release wat het geeft.

Kijk er wel naar uit, heb uiteindelijk ook genoten van Fallout 4.
Maar die showcases zijn er niet om u in te lichten over mogelijke bugs/performance issues dat er op launch zullen zijn.

Fallout 76 was ook alles 4x keer beter dan Fallout 4 ... 't was uiteindelijk 4x erger kwa bugs en prestaties.
Dus hun marketing praatjes over de engine en Starfield zeggen niks, zullen wel zien op release wat het geeft.
Ik praat over de filmpjes en showcases die ze hebben laten zien tot nu toe je kan zien dat de engine veel vlotter draait.

I survived No mans sky release en ben het toen ook blijven spelen.
En sinds dan sta ik eigenlijk niet meer stil bij hoe buggy een game kan zijn. :biglaugh:

Als het qua fps niet vierkant draait dat is het belangerijkste voor mij, als het een dia-show is/word dan zal het snel aan de kant liggen.

Als ik me niet vergis gaan de leaks hier weldegelijk over retail versies van het spel.

Iemand heeft al hele tutorial online gezet, en die had retail versie al.

Als ik me niet vergis gaan de leaks hier weldegelijk over retail versies van het spel.

Iemand heeft al hele tutorial online gezet, en die had retail versie al.
Weird , dus gehacked dan wellicht of toch op een hacked toestel? Want anders start dat toch gewoon niet, zelfs al is het een retail disc.

Weird , dus gehacked dan wellicht of toch op een hacked toestel? Want anders start dat toch gewoon niet, zelfs al is het een retail disc.
Waarom zou dat niet opstarten?
Bij Fallou 4 release heb ik mijn spel ook week op voorhand kunnen krijgen, omdat ze in de winkel niet opletten.
Mijn packetje lag daar al en ben binnen gegaan gezegd: ah track & trace zegt dat er is en ze hebben dat meegegeven.
Spel starte gewoon op.

Waarom zou dat niet opstarten?
Bij Fallou 4 release heb ik mijn spel ook week op voorhand kunnen krijgen, omdat ze in de winkel niet opletten.
Mijn packetje lag daar al en ben binnen gegaan gezegd: ah track & trace zegt dat er is en ze hebben dat meegegeven.
Spel starte gewoon op.
Ah k, ik heb al meer dan 10 jaar geen discs meer gebruikt.
Ik dacht dat dat ook een online trigger moest krijgen op release.

Ah k, ik heb al meer dan 10 jaar geen discs meer gebruikt.
Ik dacht dat dat ook een online trigger moest krijgen op release.
hier ook niet, heb zelfs geen discdrive meer in mijn huidige pc...

Ik dacht dat voor ps5 games je zowiezo internet nodig had en dat discs er gewoon nog waren voor mensen die graag doosjes verzamelen, maar blijkbaar kan er 100GB op een PS5 ultra hd blueray disc.

Ik heb die leak ondertussen gezien, en jesus what a fuss about nothing :)
En inderdaad een retail disc die kwam met een nieuwe xbox starfield pack.
Kwaliteit kon je niet op afgaan want was gefilmed met een camera gericht op zijn TV en geen capture dus.

Maar wat je wel ziet is dat het vlot loopt :clap:

Eventueel proberen om je systeem regio te verzetten naar Nieuw-Zeeland. Kan je misschien wel wat vroeger beginnen :unsure:
Als ze tenminste middernacht regio per regio unlocken. En niet gewoon 1 grote unlock voor heel de wereld doen.

Eventueel proberen om je systeem regio te verzetten naar Nieuw-Zeeland. Kan je misschien wel wat vroeger beginnen :unsure:
Als ze tenminste middernacht regio per regio unlocken. En niet gewoon 1 grote unlock voor heel de wereld doen.

Bij de release van MSFS2020 steeg het bewonersaantal van Kiribati waanzinnig hard :D

Terug
Bovenaan