RiCOManiaC
Well-known member
Ikzelf hoef de game ook niet te kopen vanwege PC Game Pass. Dus dikke win-win. En als het tegen valt, zonde dan, maar de game gaat mij amper tot geen geld gekost hebben.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb vorige week mijn ultimate gamepass verlengd.Met gamepass en de truuk om voor 3 jaar gamepass te hebben voor +/- 144€. Probeer ik het wel via gamepass. En we zien in de toekomst dan wel of ik het met een korting niet ga oppikken ooit misschien.
Ga het echter wel proberen. Al zal het zonder early access zijn.
Hoe?Ik heb vorige week mijn ultimate gamepass verlengd.
55 euro voor 2 jaar. (En dat zonder VPN gezever)
Wil ik ook wel wetenIk heb vorige week mijn ultimate gamepass verlengd.
55 euro voor 2 jaar. (En dat zonder VPN gezever)

Op eneba 3 months xbox live global cards (ik denk een stuk of 11) gekocht.
Kaarten van 3 maanden stacken is veel goedkoper dan een kaart/kaarten van 6 maanden of 12 maanden kopen!
Kortingscode SummerGold gebruiken.
Met VPN kan je zelfs de goedkopere Turkse kaarten kopen .
Zelfs met de 3:2 conversie is het dus via sommige sites echt nog spot goedkoop om gamepass te nemen.
Doe het nu vooraleer dit trucje wrslk niet meer mogelijk is daar Xbox live weggaat in september.
Juist, misschien wel eens een maandje nemen om te testen. Maar voor dit soort spellen heb je meestal mods nodig om echt te genieten, en daarvoor blijft Steam toch koning.Met gamepass en de truuk om voor 3 jaar gamepass te hebben voor +/- 144€. Probeer ik het wel via gamepass. En we zien in de toekomst dan wel of ik het met een korting niet ga oppikken ooit misschien.
Ga het echter wel proberen. Al zal het zonder early access zijn.
Juist, misschien wel eens een maandje nemen om te testen. Maar voor dit soort spellen heb je meestal mods nodig om echt te genieten, en daarvoor blijft Steam toch koning.
Prijs is precies hoger als vorige week en kortingscode werkt blijkbaar ook niet meer.Ik heb die truc ook gedaan, 2 jaar gamepass voor maar €55 lukt echt niet hoor. Het is eerder zoals renegade zegt, ca €140 voor drie jaar.
Dat is met al die fanboys.Heb via Reddit gelezen dat er veel PS fans van plan zijn om de game negatieve user reviews te geven zoals op metacritic omdat de game niet op PS komt![]()

Goede games op beide platformen komt iedereen ten goede.Dat is met al die fanboys.
Ik ven xbox fan, maar ik besef toch wel dat ps en Nintendo de betere exclusives heeft (de story driven games dan toch).
Eerst zitten lachen dat xbox geen exclusives heeft en nu liggen janken dat ze het wel hebben.
Nooit goed met die gasten![]()
Ze hebben blijkbaar enorme tweaks gedaan aan hun engine.Ik kijk er wel enorm naar uit. Genoten van fallout 4, verwacht hetzelfde van deze. Gameplay ziet er ook veel beter uit dan fallout 4. Dat in combinatie met de typische Bethesda magic van vroeger moet een awesome spel opleveren!
)