MMORPG PC Star Citizen

Crashtestdummy

Well-known member
Ondanks dat het al regelmatig het nieuws behaald heeft als een spel die nooit zal afgeraken, een scam is en een regelrechte management ramp,...
zit er toch precies wat progressie in...

Het singleplayer gedeelte zou in de polishing phase zitten. (geen idee hoeveel jaar dat hier gaat duren :unsure: )
Tzal waarschijnlijk ook wel goed zijn voor de progressie van de MMO versie van het spel aangezien een groot deel van de assets gedeeld zijn.


wat denken jullie? nog een jaar of 5? :unsure:
 
Niet te vergeten, de demo van de Star Engine 4.0:


De hype is terug. Maar voor hoe lang? Toch voorzichtig optimistisch...en dat is lang geleden. Het spel toont wel zaken die ik absoluut miste in Starfield. Het ziet er niet alleen een pak beter uit, de naadloze overgang (zonder laadschermen) tussen werelden is indrukwekkend op zichzelf.

Niemand die weet hoe lang dat polishen zal duren, alhoewel ik lees dat met enig geluk dit spel (SQ42 dan) eindelijk eind volgend jaar het daglicht kan zien. Star Citizen zelf zal sowieso nadien pas uitkomen. De demo van de servermeshing is ook om te noteren. Als dit werkelijk werkt zoals ze zeggen, dan wordt dit de heilige graal in MP games. Nog nooit gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Is de Star Engine volledig in-house gemaakt? Ik dacht dat ze Unreal gebruikten en hiermee zelfs nog een in een rechtzaak belandden omdat ze destijds geen licentiekosten meer wouden betalen omdat ze de unreal engine zo hard hadden gepersonaliseerd dat het volgens hun geen Unreal meer was.

Edit: Cryengine & Crytek dus, geen Unreal.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan