Feedback Sport

Ik vind het opmerkelijk dat een post waarin gelachen wordt met de lengte van een vrouwelijke voetballer, verwijderd wordt als denigrerend.
De lengte van een voetbalspeler is toch een relevant aspect? Als een uitzonderlijk kleine dame een uitzonderlijk grote dame moet dekken tijdens een spelsituatie en dit tot een komisch effect leidt (gewoon Philtjens zoeken op Twitter en je vindt genoeg opmerkingen daarover), kan daar niet meer mee gelachen worden?
Als er grappen gemaakt worden over mannelijke voetballers en hun relevante uiterlijke kenmerken, worden die toch evenmin verwijderd als denigrerend?
 
Ik vind het opmerkelijk dat een post waarin gelachen wordt met de lengte van een vrouwelijke voetballer, verwijderd wordt als denigrerend.
De lengte van een voetbalspeler is toch een relevant aspect? Als een uitzonderlijk kleine dame een uitzonderlijk grote dame moet dekken tijdens een spelsituatie en dit tot een komisch effect leidt (gewoon Philtjens zoeken op Twitter en je vindt genoeg opmerkingen daarover), kan daar niet meer mee gelachen worden?
Als er grappen gemaakt worden over mannelijke voetballers en hun relevante uiterlijke kenmerken, worden die toch evenmin verwijderd als denigrerend?
 

Voila! Ik ben toch gene slechte mens als ik daarmee lach zeker :(
 
Maar de vraag is dan: wat is lachen met iemand? Want ik stelde mij in een post ook vragen bij haar lengte naar aanleiding van het eerste tegendoelpunt. En op die corners was het ook geen zicht. En backs zijn in vele gevallen kleiner dan centrale verdedigers, maar iewat lengte mag toch wel.
 
Ik was wel duidelijk aan het lachen met haar ala "HAHAHAHAHA geen zicht, ik lach me kapot". Maar ik zou bij een man net hetzelfde reageren.
 

Doet me denken aan
5c93ae00240000b600c84b4c.jpeg
 
Ik was wel duidelijk aan het lachen met haar ala "HAHAHAHAHA geen zicht, ik lach me kapot". Maar ik zou bij een man net hetzelfde reageren.
Het opmerken dat een speelster/speler van 1,50m moeilijker iemand van 1,80m gaat afdekken op een corner is geen probleem maar je was er duidelijk mee aan het (uit)lachen, wat helemaal niet de bedoeling is.
 
het is mi hoog tijd dat ook iemand van Club in het mod team komt want de subjectiviteit vd beslissingen geeft mij een serieuze degout. 2 maten 2 gewichten… de mods zullen heus wel weten wat ik bedoel :angry:
 
het is mi hoog tijd dat ook iemand van Club in het mod team komt want de subjectiviteit vd beslissingen geeft mij een serieuze degout. 2 maten 2 gewichten… de mods zullen heus wel weten wat ik bedoel :angry:

De kwaliteit van een moderator op Sport -en ook elders eigenlijk- is niet om fan te zijn van een bepaald team, maar om daar geen rekening mee te houden bij beslissingen. En daarin zijn onze sportmods feilloos. En daarin munten onze sportmods uit.

Specifieke ingrepen kun je met moderatoren en supermoderatoren bespreken, en posts kun je reporten. Dat hoort bij het systeem.
 
Laatst bewerkt:
gohja, als je een deel van een zin uit zijn context haalt en dan er moreel superieur over doet... ook niet bepaald eerlijk hé?
 
dit moet zowaar de meest arrogante post zijn die ik in jaren op dit forum heb gezien.
Ze maken daarin geen fouten, want daar ziet de rest van het team op toe. Dat is dus feilloos.

En als jij vindt van niet, mag je dat in pm aangeven of reporten en dan kijken we daarnaar. Maar tot nu toe heb ik nog nooit gezien dat dat heeft meegespeeld. Dat is niet arrogant. Maar ik zal de post aanpassen zodat we elkaar begrijpen.
 
Laatst bewerkt:
Ze maken daarin geen fouten, want daar ziet de rest van het team op toe. Dat is dus feilloos.

En als jij vindt van niet, mag je dat in pm aangeven of reporten en dan kijken we daarnaar. Maar tot nu toe heb ik nog nooit gezien dat dat heeft meegespeeld. Dat is niet arrogant. Maar ik zal de post aanpassen zodat we elkaar begrijpen.
Waarom dan niemand toevoegen aan dat “team” met blauwzwarte kleuren? Er moet echt wel iemand te vinden zijn die dit objectief kan, we zijn tenslotte met een groot genoeg aantal.

Wat betreft de gekleurde bril van een van je mods: ik heb reeds geprobeerd met jou te discussiëren maar dat gaat niet echt goed dus ik ga het hierbij laten, mijn punt was gewoon dat de grootste club-vertegenwoordiging op het forum mss ook wel een plaatsje in het mod-team verdient, het zou het evenwicht ten goede komen en hopelijk ook wat minder 2 maten 2 gewichten
 
Waarom dan niemand toevoegen aan dat “team” met blauwzwarte kleuren? Er moet echt wel iemand te vinden zijn die dit objectief kan, we zijn tenslotte met een groot genoeg aantal.

Wat betreft de gekleurde bril van een van je mods: ik heb reeds geprobeerd met jou te discussiëren maar dat gaat niet echt goed dus ik ga het hierbij laten, mijn punt was gewoon dat de grootste club-vertegenwoordiging op het forum mss ook wel een plaatsje in het mod-team verdient, het zou het evenwicht ten goede komen en hopelijk ook wat minder 2 maten 2 gewichten
Kijken naar clubvertegenwoordiging zou net zorgen voor 2 maten en 2 gewichten. Er is geen nood aan een extra sportmoderator op dit moment, maar zodra dat wel is, zal opnieuw niet gekeken worden naar voor wie hij supportert, maar eerder naar of hij dat opzij kan zetten bij het nemen van beslissingen.

Er zijn er dus zeker meerdere die dit objectief kunnen, ze zitten namelijk al in het moderatieteam. En tenzij je specifieke dingen aanreikt in pm of in reports, kunnen we hier verder weinig tot niks mee. Behalve uitleggen hoe het nu gaat.
 
Terug
Bovenaan