Special Forces: Wie durft wint (2024)

Als je die 4 SF-operatoren vergelijkt met de indrukwekkende persoonlijkheid van een Fly....
Als je ze ziet en bezig hoort denk je eerder aan mannen die ergens aan de lopende band staan of rekken aanvullen in de Colruyt (no offence) dan aan elitesoldaten.
Pff, ik denk dat die mannen menig lid hier onder de voet zouden lopen.
 
Ik vind deze operatoren toch wel knap dat ze gewoon meedoen met veel proeven.
Fly zit meestal gewoon in zijn tentje.
 
Als je die 4 SF-operatoren vergelijkt met de indrukwekkende persoonlijkheid van een Fly....
Als je ze ziet en bezig hoort denk je eerder aan mannen die ergens aan de lopende band staan of rekken aanvullen in de Colruyt (no offence) dan aan elitesoldaten.
Ik ben in het verleden al meermaals in contact gekomen met dergelijke personen, oa ook iemand van de SF groep. (in een interview context, ik heb zelf niks te maken met het leger)
En ik moet zeggen, ik kan begrijpen dat dat op tv allemaal niet zo sympathiek overkomt, maar die mensen zijn gewoon heel hard "no bullshit" en to the point. In een persoonlijke setting zijn die heel sympathiek in mijn ervaring. Er is gewoon geen ruimte voor gezeik in die wereld. Als ze zien dat je oprecht bent en je best doet, zeker als niet militair zoals in het programma, dan gaan die zeker alle begrip voor je hebben.

Het komt dus mss niet zo over op tv, maar ik ben er zeker van dat die mensen slim en capabel zijn.
 
Van die rots springen was nu precies toch maar in een kleine plas. Ge kon zo tegen de rotsen op springen precies. Die boxer te kort bij de rand beland ?
 
Het probleem voor mij met dit programma in vergelijking kamp waes, is het verschil in mentaliteit van kandidaten.

Kamp waes zijn ze voldoende gescreend, persoonlijk gekozen en gaan ze er volop voor. Hier is het gewoon deels wannabe BV's die wat extra screentime zoeken
 
Van die rots springen was nu precies toch maar in een kleine plas. Ge kon zo tegen de rotsen op springen precies. Die boxer te kort bij de rand beland ?
Het leek me eerder dat hij nogal vlak in't water terecht kwam ipv kaarsrecht met de voeten eerst.
 
Onverwacht mooi tv-moment toen Jan Bakelants voor de chefs zijn gevoel over zijn carrière toelichtte. Ook het moment met Davina Simons, die het over haar moeilijke jeugd had, was pakkend. Ik had zelfs de indruk dat de chefs onder de indruk waren bij die momenten.

En wat een top madam is die Ine Beyen!
 
Onverwacht mooi tv-moment toen Jan Bakelants voor de chefs zijn gevoel over zijn carrière toelichtte. Ook het moment met Davina Simons, die het over haar moeilijke jeugd had, was pakkend. Ik had zelfs de indruk dat de chefs onder de indruk waren bij die momenten.

En wat een top madam is die Ine Beyen!

Ik heb er een dubbel gevoel bij.
Er zat misschien meer in zijn carrière, maar hij heeft het ook voor een deel aan zichzelf te danken en aan zijn eigen karakter en keuzes. Die plaats in de topomgeving die moet je ook voor een deel afdwingen.
En hij was ook niet de enige die goed met de fiets kon rijden natuurlijk. Ik denk dat hij al bij al toch mag terugblikken op een algemeen mooie carrière.

Voor mij heeft elke kandidaat wel zijn sterke en minder sterke punten. Maar Saïd is wel de zwakste over de gehele lijn voor mij.
Chapeau voor Davina hoor. Volledig kapot zijn, weten dat je nooit binnen tijd gaat eindigen maar zonder verpinken gewoon bereid zijn een 3de keer te gaan. Wel een schril contrast hoe ze hier in beeld komt en hoe ze professioneel in beeld komt :p
Ine Beyen is abnormaal, straf wat die doet en welke angsten die overwint.
 
Ik heb er een dubbel gevoel bij.
Er zat misschien meer in zijn carrière, maar hij heeft het ook voor een deel aan zichzelf te danken en aan zijn eigen karakter en keuzes. Die plaats in de topomgeving die moet je ook voor een deel afdwingen.
En hij was ook niet de enige die goed met de fiets kon rijden natuurlijk. Ik denk dat hij al bij al toch mag terugblikken op een algemeen mooie carrière.

Voor mij heeft elke kandidaat wel zijn sterke en minder sterke punten. Maar Saïd is wel de zwakste over de gehele lijn voor mij.
Chapeau voor Davina hoor. Volledig kapot zijn, weten dat je nooit binnen tijd gaat eindigen maar zonder verpinken gewoon bereid zijn een 3de keer te gaan. Wel een schril contrast hoe ze hier in beeld komt en hoe ze professioneel in beeld komt :p
Ine Beyen is abnormaal, straf wat die doet en welke angsten die overwint.
Ik had graag een Ruben van Gucht gezien in dit programma eigenlijk.. ;)
 
Terug
Bovenaan