Sites met nieuws over series?

Jayvie

Active member
Ik ben op zoek naar deftige, popupvrije, sites met nieuws over (Amerikaanse) tv series. Qua tracker heb ik wel followmy.tv (effe reclame maken voor deze prachtige site van Belgische makelij) maar ben vooral op zoek naar info over renewals, cancelled, upcoming,......
 
Hmm, effe gechecked maar vind hier niet alles dat ik zoek.

Euh. Hier komt toch absoluut niet alles ter sprake imo 😉 Moet eerlijk zijn dat ik me er zelf wel mee wil bezig houden, topics over nieuwe series te maken en dergelijke, maar geen idee of hier animo genoeg voor is.
Als ik u was: Probeer per reeks die u boeit en ga door met waar genoeg animo voor is
 
Ik volg verschillende Facebook groepen (HBO Max, Hulu, Netflix, Amazon Prime, Shudder,....) om nieuws te volgen. Op Reddit ook enkele.
 
Ik ben op zoek naar deftige, popupvrije, sites met nieuws over (Amerikaanse) tv series. Qua tracker heb ik wel followmy.tv (effe reclame maken voor deze prachtige site van Belgische makelij) maar ben vooral op zoek naar info over renewals, cancelled, upcoming,......

Voor renewals/cancellations kijk ik altijd spoilertv.com.
Daar kan je per streamingsdienst/zender de programma's bekijken, persberichten over nieuwe series, persberichten over afleveringen, promotiefoto's van afleveringen, voorspellingen van cancellation/renewals op basis van kijkcijfers,...
 
Laatst bewerkt:
Voor renewals/cancellations kijk ik altijd spoilertv.com.
Daar kan je per streamingsdienst/zender de programma's bekijken, persberichten over nieuwe series, persberichten over afleveringen, promotiefoto's van afleveringen, voorspellingen van cancellation/renewals op basis van kijkcijfers,...
Ziet er op zich wel oke uit ja, en zeker wat ik zoek.

Ik had zelf ondertussen https://tvseriesfinale.com gevonden, ook best interessant.
 
Terug
Bovenaan