Sim Racing topic | discussie & setups

Al een betere positie gevonden ondertussen?
Ja, heb mijn pedalen iets verder gezet, hangen nu wel wat over de rand. Maar wat echt geholpen heeft is de pedalen verticaler gezet heb het voetplaatje een stuk hoger gebracht. Hierdoor kan ik gewoon mijn been laten rusten terwijl ik toch niet ver van de rem af ben.

Als dat voetplaatje lager stond dan kon ik dit niet omdat het anders in het midden van mijn voet kwam. Dus dat was de oplossing eigenlijk.
 
Ja, heb mijn pedalen iets verder gezet, hangen nu wel wat over de rand. Maar wat echt geholpen heeft is de pedalen verticaler gezet heb het voetplaatje een stuk hoger gebracht. Hierdoor kan ik gewoon mijn been laten rusten terwijl ik toch niet ver van de rem af ben.

Als dat voetplaatje lager stond dan kon ik dit niet omdat het anders in het midden van mijn voet kwam. Dus dat was de oplossing eigenlijk.

Jij hebt geen loadcel pedaal? De throw van zo een pedaal is een stuk kleiner, ik laat mijn linkervoet gewoon op die pedaal rusten omdat die genoeg weerstand biedt.
 
Jij hebt geen loadcel pedaal? De throw van zo een pedaal is een stuk kleiner, ik laat mijn linkervoet gewoon op die pedaal rusten omdat die genoeg weerstand biedt.
ff ter info: dan moet je ook wel een deadzone instellen in de software he, anders ben je heel de tijd een paar procent aan het remmen.
De overstap naar Loadcell maakt wel een enorm verschil qua consistentie. Ik kan nu zoveel preciezer remmen dan met de vorige pedalen...
 
Hoe bevalt de Nordschleife? Is het realistisch?
Ik vind hem wel goed. Ik denk een van de betere versies die er zijn. Heb hem in AC gereden en in Automobilista en denk dat deze versie toch de beste van de 3 is. Kunos heeft natuurlijk veel input gehad van Misha charoudin om bepaalde details goed te krijgen. Ook qua bumpiness vind ik dat je deze toch beter aanvoelt dan op AC en Automobilista. Enige dat ik spijtig vind dat de andere layouts er niet in zitten. Niet dat enkel Nordschleife of BTG erbij moet maar ik had graag nog een layout met de Mercedes arena erbij ook gehad.
Moest ik nu nog eens kunnen de kick van echt racen hebben ipv toerkes tegen de klok.:sop:
 
ff ter info: dan moet je ook wel een deadzone instellen in de software he, anders ben je heel de tijd een paar procent aan het remmen.
De overstap naar Loadcell maakt wel een enorm verschil qua consistentie. Ik kan nu zoveel preciezer remmen dan met de vorige pedalen...

ALs mijn voet er gewoon opligt is er 0% input. Dus momenteel geen issue.
 
Dan heb je toch een zeer ongevoelige load-cell? Dat ding meet druk, dus zelfs gewoon het gewicht van uw voet zou die sensor al iets moeten waarnemen?
Mijn rempedaal registreert de eerste 5mm eigenlijk nagenoeg niets, zoals in een echte auto. Dus heb ik daar geen last van. Vind dat zo plezanter rijden. Deadzone dus.
 
Laatst bewerkt:
God ik erger me dood aan acc online. Enige server waar ik op terechtkom is iedere keer Monza die dan vol zit met de brokkenpiloten. Dat is dan 1 minuut racen. 5 minuten in de pits wachten en dan nog eens 4 minuten kunnen racen.

Normaal is dat toch crossplay dacht ik? Ik snap niet dat ik maar dat te zien krijg van servers (ik heb wel de extra content niet gekocht). Voor de competition servers krijg ik mijn SA niet op 80 door die debielen die me constant rammen. Ondertussen zit ik weer op 47. Dus long way to go naar 80.
 
God ik erger me dood aan acc online. Enige server waar ik op terechtkom is iedere keer Monza die dan vol zit met de brokkenpiloten. Dat is dan 1 minuut racen. 5 minuten in de pits wachten en dan nog eens 4 minuten kunnen racen.

Normaal is dat toch crossplay dacht ik? Ik snap niet dat ik maar dat te zien krijg van servers (ik heb wel de extra content niet gekocht). Voor de competition servers krijg ik mijn SA niet op 80 door die debielen die me constant rammen. Ondertussen zit ik weer op 47. Dus long way to go naar 80.
Er is geen corssplay met PC. Die versies van PC zitten mijlenver voor op consoles.
Tussen xbox en PS weet ik het niet.

Maar dat is ook mijn ervaring met ACC. Rij leagues of ga naar iRacing.
 
God ik erger me dood aan acc online. Enige server waar ik op terechtkom is iedere keer Monza die dan vol zit met de brokkenpiloten. Dat is dan 1 minuut racen. 5 minuten in de pits wachten en dan nog eens 4 minuten kunnen racen.

Normaal is dat toch crossplay dacht ik? Ik snap niet dat ik maar dat te zien krijg van servers (ik heb wel de extra content niet gekocht). Voor de competition servers krijg ik mijn SA niet op 80 door die debielen die me constant rammen. Ondertussen zit ik weer op 47. Dus long way to go naar 80.
Ik zou die SA farmen tegen de AI, niet online. Misschien niet zo leuk op het eerste zicht, maar als je de AI moeilijk genoeg zet ga je daar meer plezier uithalen en meer racecraft uit leren dan het crashfest online.
 
Ik zou die SA farmen tegen de AI, niet online. Misschien niet zo leuk op het eerste zicht, maar als je de AI moeilijk genoeg zet ga je daar meer plezier uithalen en meer racecraft uit leren dan het crashfest online.
Wel ik had eerst een uurtje tegen ai gereden en amuseer me er eigenlijk 10x meer mee op die manier.
 
Wel ik had eerst een uurtje tegen ai gereden en amuseer me er eigenlijk 10x meer mee op die manier.
Dan zou ik het op die manier verder blijven doen. Als ik het me goed herinner zijn races van 25-30min waarbij je kort op voorliggers ligt ( gap <1sec) het beste om je rating omhoog te krijgen. Is ook een goede training voor online lijkt me.
 
Vraag ivm afstelling ACC: op Paul Ricard raak ik mijn grip vrij snel kwijt in de snelle laatste sectie. Ik kan mijn rem echt minimaal aanraken.
Pressure verhogen? Want ik krijg men rechts voor niet warm genoeg op de een of andere manier. Of brake balance meer naar achter?

Moet me ooit echt eens verdiepen in hoe een auto af te stellen, nu wil ik gewoon potjes racen ;)
 
Er is geen corssplay met PC. Die versies van PC zitten mijlenver voor op consoles.
Tussen xbox en PS weet ik het niet.

Maar dat is ook mijn ervaring met ACC. Rij leagues of ga naar iRacing.
Tussen Xbox en PS wel.

Om één of andere reden kunt ge met consoles op ACC perfect online rijden.
De meeste server zijn ook Monza, maar ik heb kwasi nooit incidenten, ook niet in T1. Ik pak wel altijd SA50 of hoger servers.
 
Tussen Xbox en PS wel.

Om één of andere reden kunt ge met consoles op ACC perfect online rijden.
De meeste server zijn ook Monza, maar ik heb kwasi nooit incidenten, ook niet in T1. Ik pak wel altijd SA50 of hoger servers.
Is nochtans op console bij mij. Zelfs op de eerste rechte lijn slagen ze erin om de helft van de hoop onderuit te halen. Wel stom als er een andere tegen je botst dat je ook een safety strafpunt krijgt.
 
Is nochtans op console bij mij. Zelfs op de eerste rechte lijn slagen ze erin om de helft van de hoop onderuit te halen. Wel stom als er een andere tegen je botst dat je ook een safety strafpunt krijgt.
Op het serverscherm schakel je Crossplay toch aan? Altijd een 140tal servers.

Heb een tijdje meegedaan met XCL league. Maar vindt de public servers properder. Ik zie echt zeer zelden T1 crashes.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
5K
Weergaven
219K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan