Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar dan nog zou bepaald anciënniteit van toen zijn overgenomen, en zou dus de anciënniteit die hij nu bij FOD Justitie (die daar dus rekening mee zou houden), toch gewoon zo over genomen worden?Nee want hij solliciteerde via een externe werving en niet via mobiliteit
Zijn die 9 jaar destijds al niet meegenomen op het moment dat je voor de overheid begon te werken? Zo ja dan zitten die verwerkt in je huidige overheidsanciënniteit en is het misschien logisch dat deze niet nogmaals worden meegerekend?
Ik ben destijds in niv C beginnen werken. Ik heb toen reeds de erkenning van mijn privé jaren aangevraagd, maar dit werd me geweigerd wegens niet relevant voor de job. (graduaat boekhouden). Dan ben ik bevorderd naar niv B, maar nog steeds geen financiële/fiscale functie. Dus werden mijn jaren uit de privésector opnieuw niet meegeteld.Zijn die 9 jaar destijds al niet meegenomen op het moment dat je voor de overheid begon te werken? Zo ja dan zitten die verwerkt in je huidige overheidsanciënniteit en is het misschien logisch dat deze niet nogmaals worden meegerekend?
bij FOD Financiën wordt quasi alles als relevant beschouwd, dus daar zou ik het niet voor laten, tbh.Ik ben destijds in niv C beginnen werken. Ik heb toen reeds de erkenning van mijn privé jaren aangevraagd, maar dit werd me geweigerd wegens niet relevant voor de job. (graduaat boekhouden). Dan ben ik bevorderd naar niv B, maar nog steeds geen financiële/fiscale functie. Dus werden mijn jaren uit de privésector opnieuw niet meegeteld.
In oktober '21 start ik dan als financieel deskundige bij FOD Justitie en worden mijn jaren uit de privésector opnieuw niet aangenomen omdat ik geen tewerkstellingsattesten meer kan voorleggen. Enkel het overzicht uit MyPension.
Inmiddels ben ik geslaagd bij FOD Financiën (ANG22052) en ik vraag me af of ik daar wel kans maak om mijn jaren uit de privésector te laten meetellen. Nu ben ik in dubio... overstappen of niet?
Mijn stam uren zijn van 9-12 en van 14-16, maar ik mag al beginnen vanaf 7:30 dus wilt dat zeggen dat ik dan niet vroeger dan 16u mag vertrekken en dat ik dan eig 1.5h uur overuren aan het maken ben?

Haha sorry, ge hebt volledig gelijk, ik ben gewoon al maanden aan het wachten op deze job, en ik krijg er stress van dat ik nog altijd geen volledige zekerheid heb, solliciteren bij de overheid is echt een test op geduld amai30 mei, da's vorige maandag. en er is een verlengd weekend geweest. in overheidstermen hebt ge 5 minuten geleden pas die job aanvaard
word er aan gewend dat bij de overheid alles een tijdje duurt. Selor doet de selectie, en geeft je de job-aanbieding door. nu jij aanvaard hebt, geven ze dat dossier door aan de aanwerving van je betrokken FOD, en die handelen dat verder af.
ze gaan je job niet aan iemand anders geven als ze jou aangeboden is, en jij aanvaard hebt.
Maar danku ik had even een geruststelling nodig van iemand die er iets rationeler over kan nadenken momenteelWacht dan maar tot ge er effectief werktHaha sorry, ge hebt volledig gelijk, ik ben gewoon al maanden aan het wachten op deze job, en ik krijg er stress van dat ik nog altijd geen volledige zekerheid heb, solliciteren bij de overheid is echt een test op geduld amaiMaar danku ik had even een geruststelling nodig van iemand die er iets rationeler over kan nadenken momenteel

Bij Justitie duurde het toch zo een 8 weken denk ik tussen het aanvaarden en echt beginnen. Tijdje geleden geslaagd voor statutair te worden en aanvaard. In die mail werd toen gezegd dat ik mocht rekenen op 10 weken.Hey,
Voor mensen die reeds werken bij de overheid, duurde het bij jullie ook zo lang voordat je antwoord kreeg van selor na het aanvaarden van een jobaanbieding? Ik stond op plaats 6 (er zijn 10 plaatsen), en ik heb de job op 30 mei aanvaard. Intussen heb ik nog steeds niets gehoord en ik heb schrik dat de jobs intussen al door andere mensen zijn ingenomen :/ Iemand daar ervaring mee of zou ik best nog geduld hebben?
Heeft er iemand al meegedaan met de niveau B generieke screening? Die zou bestaan uit abstract redeneren en situationele beoordeling. Al heb ik geen idee wat de abstracte test inhoud voor deze test? Is dat die met dobbelstenen of toch totaal iets anders? Beide staan op 20 punten