Ik heb daarnet even een topic aangemaakt over intieme kapsels en omdat ik zeker wou zijn over bepaalde terminologieën, leek de site van RedLight mij de beste bron.
Kwam onmiddellijk op deze pagina terecht:
Edit mod: geen links naar sekswerkwebsites.
De gebruikte termen “teens” en “gangbang” zijn misschien wat verkeerd gekozen (vooral dan teens), maar de idee is dus blijkbaar dat een aantal sekswerkers samen worden gebracht en dat je voor een bepaal forfait je gang kan gaan.
Moet eerlijk zeggen dat dit tot de verbeelding spreekt, waarschijnlijk voor velen.
Als ik eens naar die video’s kijk, zie ik makkelijk al 4 meisjes/dames staan die ik bijzonder aantrekkelijk vind (waaronder die Michelle die in de spotlight staat).
Geen idee hoe lang je zoiets kan volhouden en of je er nog echt van geniet na een tijdje (alleszins niet op een natuurlijke manier, vrees ik), maar het is op zich zeer aantrekkelijk.
Het is ook de eerste keer dat ik zoiets tegenkom, maar misschien komt dat ook doordat ik er nooit actief op zoek ben naar gegaan,
Ook qua prijs lijkt mij dit meer dan ok.
Maar… ik moet eerlijk toegeven dat ik daar echt niet naar toe DURF gaan.
Sommigen zullen zeggen dat dit misschien een once in a lifetime experience is, maar ik zie veelal het slechte in zulke zaken.
Is dit wel correct? Kom je niet terecht in een louche situatie (zoals in het spreekwoord “als het te mooi is om waar te zijn, is het meestal geen waar”)...
Maar ook ergens schrik voor hygiëne en/of soa’s, het onbekende, etc…
En ook totaal geen ervaring met sekswerkers, dus dat speelt ook wel een rol…
Maar ik vond het zo aantrekkelijk deze advertentie, dat ik het toch even wou delen.