Sekswerkers

Ik heb daarnet even een topic aangemaakt over intieme kapsels en omdat ik zeker wou zijn over bepaalde terminologieën, leek de site van RedLight mij de beste bron.
Kwam onmiddellijk op deze pagina terecht:

Edit mod: geen links naar sekswerkwebsites.

De gebruikte termen “teens” en “gangbang” zijn misschien wat verkeerd gekozen (vooral dan teens), maar de idee is dus blijkbaar dat een aantal sekswerkers samen worden gebracht en dat je voor een bepaal forfait je gang kan gaan.

Moet eerlijk zeggen dat dit tot de verbeelding spreekt, waarschijnlijk voor velen.
Als ik eens naar die video’s kijk, zie ik makkelijk al 4 meisjes/dames staan die ik bijzonder aantrekkelijk vind (waaronder die Michelle die in de spotlight staat).
Geen idee hoe lang je zoiets kan volhouden en of je er nog echt van geniet na een tijdje (alleszins niet op een natuurlijke manier, vrees ik), maar het is op zich zeer aantrekkelijk.
Het is ook de eerste keer dat ik zoiets tegenkom, maar misschien komt dat ook doordat ik er nooit actief op zoek ben naar gegaan,
Ook qua prijs lijkt mij dit meer dan ok.

Maar… ik moet eerlijk toegeven dat ik daar echt niet naar toe DURF gaan.
Sommigen zullen zeggen dat dit misschien een once in a lifetime experience is, maar ik zie veelal het slechte in zulke zaken.
Is dit wel correct? Kom je niet terecht in een louche situatie (zoals in het spreekwoord “als het te mooi is om waar te zijn, is het meestal geen waar”)...
Maar ook ergens schrik voor hygiëne en/of soa’s, het onbekende, etc…

En ook totaal geen ervaring met sekswerkers, dus dat speelt ook wel een rol…
Maar ik vond het zo aantrekkelijk deze advertentie, dat ik het toch even wou delen.
Mag ik even de ballon doorprikken. Die advertentie is fake !! Geen idee waarom ze zolang daar wordt getolereerd en wat de uiteindelijke bedoeling van degene is die ze gepost heeft.

Is een bekende op sekswerkers review sites. Komt er op neer dat ze een aanbetaling vragen, en dan gebeurt er niks.
Ik weet niet of het gebruikelijk is, maar een aanbetaling zou ik nooit doen.
Ik veronderstel dat er meestal betaald wordt bij de inkom? (wat dan nog geen garantie geeft op wat je verwacht daar binnen te zien of te beleven)

Ik weet niet of het gebruikelijk is, maar een aanbetaling zou ik nooit doen.
Ik veronderstel dat er meestal betaald wordt bij de inkom? (wat dan nog geen garantie geeft op wat je verwacht daar binnen te zien of te beleven)
Bij dat laatste mag je wel naar binnen en ben je tenminste niet je centjes kwijt aan wat handwerk.

Je betaalt niet om aan uw trekken te komen, je betaalt voor de tijd van de dames.
Kameraad heeft em zo eens laten ''rollen'' in Amsterdam op de wallen.
Hij dacht dat em 50 euro had verstaan voor 20 min ( beetje a la Antwerpen dus ) maar bleek 50 Euro te zijn om alleen die dame nog maar ff apart te krijgen, eenmaal binnen ging het gesprek volgens hem al snel over '' een uurtje '' en '' 150 Euro extra '' dus in totaal zou em 200 Euro kwijt geweest zijn als em bleef, toen em dit vroeg zei de dame blijkbaar iets van '' no no, the 50 Euro is just to get me alone on the room ''

Amai wel heel easy verdiend, al denk ik wel dat em gewoon een oplichster had gevonden want heb al meermaals gehoord dat je op de wallen ook gewoon voor 50 Euro ff mag knallen.

Paypal is anti-sekswerk (dus kunnen zomaar je account afsluiten) én als verkoper, zeker sekswerker, is dat gewoon geen veilig middel. De koper kan heel makkelijk zijn geld terug eisen en als sekswerker kan je dan dus niets doen.
Dat was ironisch bedoeld , i´ priveclubs is dat ook enkel cash of betaald ge vast bedrag en voor extra's in de kamer betalen ?

Toch wel grappig om te lezen hoe sommigen toch een beetje naïef zijn op seksueel vlak.
Op een gangbang een beetje eten, een praatje slaan en even dansen. Nee dat zijn niet de zaken waarvoor je naar een gangbang gaat.
Je kan misschien eens babbelen met de kerel voor u in de rij, maar voor de rest is dat gewoon staalhard knallen zonder nadenken. Gewoon stoempen gelijk ne leeuw, en daarna opt gemakje naar huis rijden.

Voor velen draait het gewoon maar om één ding en dat is geslachtsgemeenschap hebben en voor velen speelt het gevoel van macht hebben ook een rol.
De dames in kwestie zijn daar puur professioneel.

Maar ik ben blij dat er ook nog mensen bestaan die wel nog geloven in het goede en in de gezelligheid en genegenheid. Dat staat in serieus contrast met wat je soms op sekswerk specifiek fora’s leest.
Echt een aanrader als je eens wat straffe of soms schokerende verhalen wilt lezen.

Hier na lang twijfelen toch de stap gezet om naar sekswerkers te gaan.
Ben al gans mijn leven single daar ik een vaste relatie niet zie zitten. (toch niet met samenwonen, trouwen,...)
Dat bevalt me prima maar toch ontbrak sex in mijn leven.

Dus vorige maand eindelijk de stap gezet als 44-jarige man en één van de beste beslissingen van mijn leven.
Na heel wat opzoekwerk en leeswerk (op een welbepaald forum ivm sexwerkers) een keuze gemaakt en dan afspraak geboekt.
Ik voel me het prettigste bij langere GFE dates (minimum 2 uur) Ik prefereer toch een dame waar je ook een leuk gesprek mee kan aanknopen en die er ook zelf van geniet.

Aan mensen die twijfelen om dit te doen : twijfel niet!
Het is voor mij tot nu toe echt een betere ervaring geweest dan gehoopt.

Hier na lang twijfelen toch de stap gezet om naar sekswerkers te gaan.
Ben al gans mijn leven single daar ik een vaste relatie niet zie zitten. (toch niet met samenwonen, trouwen,...)
Dat bevalt me prima maar toch ontbrak sex in mijn leven.

Dus vorige maand eindelijk de stap gezet als 44-jarige man en één van de beste beslissingen van mijn leven.
Na heel wat opzoekwerk en leeswerk (op een welbepaald forum ivm sexwerkers) een keuze gemaakt en dan afspraak geboekt.
Ik voel me het prettigste bij langere GFE dates (minimum 2 uur) Ik prefereer toch een dame waar je ook een leuk gesprek mee kan aanknopen en die er ook zelf van geniet.

Aan mensen die twijfelen om dit te doen : twijfel niet!
Het is voor mij tot nu toe echt een betere ervaring geweest dan gehoopt.
et quanta costa?

Godmiljaar.

Kijk, als iemand de Friend Experience wilt: Voor 375 euro per twee uur kom ik naar u thuis met nachos, dip en een Seefbierke of 4. Ik luister naar al uw gezever over vrouwen, werk, enzovoort. Ik knik regelmatig ja en ik zeg "Ja amai, wa een trut/wa ne klootzak" op tijd en stond. Dinnerdate is op uw kosten, eventueel een supplement voor een innige omhelsing bij het afscheid.

Unieke handshake is +100 euro, +200 euro als het in het openbaar dient te gebeuren.

Godmiljaar.

Kijk, als iemand de Friend Experience wilt: Voor 375 euro per twee uur kom ik naar u thuis met nachos, dip en een Seefbierke of 4. Ik luister naar al uw gezever over vrouwen, werk, enzovoort. Ik knik regelmatig ja en ik zeg "Ja amai, wa een trut/wa ne klootzak" op tijd en stond. Dinnerdate is op uw kosten, eventueel een supplement voor een innige omhelsing bij het afscheid.

Unieke handshake is +100 euro, +200 euro als het in het openbaar dient te gebeuren.
Jup, je snapt duidelijk waar het helemaal om draait! :unsure:

Terug
Bovenaan