Secret Santa 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
In de Facebook-groep Bordspel Radar heb ik vorig jaar voor de eerste keer een Secret Santa opgezet. Er waren toen net geen 100 deelnemers.
Dit jaar organiseer ik het opnieuw en we zijn momenteel met iets meer dan 50. Inschrijven kan nog tot half november.

Doet iemand van hier mee?

Inschrijven kan via deze link: https://boardgamegeek.com/geekexchange/join/1242/URRWYUUX

pic5792083.jpg
 
Hier is de bestelling voor mijn Secret Santa al doorgevoerd! Zaten wel leuke gestes tussen van de winkels. Ben al benieuwd wat er binnenkort bij mij zal toekomen 🙈
 
Iedereen moet de factuur naar mij doorsturen he, dus ik zie wat iedereen ontvangt :p
Misschien stomme vraag, maar hoe werkt het bijvoorbeeld met korting als ge dingen moet vermelden (ipv. een kortingscode)? Krijgde dan terugbetaald? :unsure: En tellen die kortingen ook bovenop black friday kortingen? :tongue: Of moet ik dan de shop T&C gaan lezen.
 
Heb ondertussen wel iets bij eentje waar het wel duidelijk is voor mij, maar alsnog ben ik wel benieuwd hoe dat werkt :p
 
Misschien stomme vraag, maar hoe werkt het bijvoorbeeld met korting als ge dingen moet vermelden (ipv. een kortingscode)? Krijgde dan terugbetaald? :unsure: En tellen die kortingen ook bovenop black friday kortingen? :tongue: Of moet ik dan de shop T&C gaan lezen.
Staat er toch altijd bij wat je moet doen? Bij de meesten zijn het kortingscodes die direct geldig zijn.
Als je opgeeft van welke shop, kan ik het eens bekijken.

Volgens mij geldt dat bovenop de prijzen, dus ook bovenop Black Friday.
 
Oh, ik snap het nu denk ik. Sommige zijn kortingsbonnen voor achteraf? :tongue: Ik heb ondertussen ook al besteld :biglaugh:
 
De post heeft mijn Secret Santa vandaag geleverd. Ben benieuwd naar wat erin zit! Nog een uurtje tot ik thuiskom (ik voel me een klein kind op de morgen van Sinterklaas) 🙈.
 
Hmm, twee games niet van de wishlist (op zich niet erg), maar 1 van de twee zit al in de collectie (en staat zo aangegeven op BGG)… Dat is wel een bummer. En de actie van The Playground zit er ook niet bij (nochtans komt het van daar).
Maar goed, verwachtingen bijstellen voor toekomstige edities.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan