Secret Santa 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm, twee games niet van de wishlist (op zich niet erg), maar 1 van de twee zit al in de collectie (en staat zo aangegeven op BGG)… Dat is wel een bummer. En de actie van The Playground zit er ook niet bij (nochtans komt het van daar).
Maar goed, verwachtingen bijstellen voor toekomstige edities.
Ik ga eens horen bij The Playground.
 
Hmm, twee games niet van de wishlist (op zich niet erg), maar 1 van de twee zit al in de collectie (en staat zo aangegeven op BGG)… Dat is wel een bummer. En de actie van The Playground zit er ook niet bij (nochtans komt het van daar).
Maar goed, verwachtingen bijstellen voor toekomstige edities.
Owh, bummer. Ik heb bvb. zelf aangegeven dat wishlist maar guideline is, maar iets wat ik al heb krijgen zou wel jammer zijn inderdaad :unsure: Ik heb zelf ook bij de Playground besteld, dus ben benieuwd. Het lijkt nog niet verzonden te zijn, dus hopelijk lezen ze @StanTem zijn bericht eerst :biglaugh:
 
Owh, bummer. Ik heb bvb. zelf aangegeven dat wishlist maar guideline is, maar iets wat ik al heb krijgen zou wel jammer zijn inderdaad :unsure: Ik heb zelf ook bij de Playground besteld, dus ben benieuwd. Het lijkt nog niet verzonden te zijn, dus hopelijk lezen ze @StanTem zijn bericht eerst :biglaugh:
De fout ligt niet bij zijn Santa, maar bij The Playground. Hij heeft zijn eigen bestelling ontvangen, ook al was een ander adres opgegeven 😅
 
Ondertussen twee nieuwe mails gekregen van The Playground (bpost eigenlijk): een zending voor mij en een zending voor mijn target. Nu nog wachten op wat ik moet doen met de zending die hier nog bij mij staat :p.
 
Ik heb van mijn Secret Santa een supertof RP-bericht gekregen (in naam van Sint en Piet). Hoe mensen zich zo kunnen inleven… Zalig!
 
Loot foto posten he :p

D2208-D43-C5-C9-4-BAB-8-FAF-BE8-ADFC1-E691.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan