Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kom je bij Roma terecht als ik vragen mag?Iemand die hier Roma's heeft hangen?
Je vindt daar niet zoveel ervaringen over in vergelijking met een Harol of Renson. Terwijl ze zich precies toch naast of boven die merken positioneren.
Prijs zit iets boven Harol, en stukken onder Renson.
Nuja, uiteindelijk is het allemaal min of meer hetzelfde. Werken zullen ze allemaal wel doen.

Verschillende offertes gevraagd bij verschillende winkels. En eentje daarvan verdeelde toevallig Roma.Hoe kom je bij Roma terecht als ik vragen mag?![]()
Heb je toevallig contact gegevens van deze firma? Thanks!Nadeel aan zonnecel met batterij -> die batterij zal het ooit begeven, het is toch een pak prijziger (toch snel 200 a 300 euro er bij per screen) en de 'bak' is ietsjes groter.
Hier ook lang getwijfeld en wat firma's bekeken. Uiteindelijk gekozen voor een firma, die perfect de kabels kon geleiden naar de stopcontacten zonder dat dit zichtbaar was. Screens die naast elkaar stonden (ramen met wat muur tussen), konden ze met elkaar verbinden door de spouwmuur. Idem voor onze zonneluifel. Geen draadje zichtbaar, alles dmv camera's door de spouwmuur gestoken en verbonden.
Hier hebben wij gemiddeld €1335 excl btw betaald per screens (8 in totaal). Grootste screen is 260x440.Iemand ervaring met ‘grotere’ screens en recente offertes?
We hebben deze week een eerste afspraak met aannemer gehad voor onze nieuwbouw, maar hierbij moeten we nog kiezen of we al dan niet screens of rolluiken of niks willen.
Als ik tegen collega’s of vrienden begin over screens, dan is het altijd van “dat kost keiveel”, maar ik heb er nog nooit prijzen van gezien.
Bestaat er geen site waar ik wat afmetingen kan invullen voor een geschatte prijs? Momenteel te druk om effectief afspraken in te boeken.
Perceel is op een hoek en zijgevel links die vooral in het W ligt en dus groot deel van de dag zon vangt.
Volgens plan ramen van 260 x 493 (gelijkvloers) en 220 x 493 (eerste) denk ik wel dat we best iets voorzien om de zon zo veel mogelijk buiten te houden…
Screens van Harol hier. Na 4 jaar nog geen problemen. Ik zou ze wel enkel als opbouw zetten dus buiten het raamframe, wij hebben ook 1 raam waar ze tegen het raam zitten (in de dag), maar dan nemen ze licht weg en hoor je ze meer.
Is dat niet marginaal klein? Bij ons toch geen reden om voor opbouw te gaan.Screens van Harol hier. Na 4 jaar nog geen problemen. Ik zou ze wel enkel als opbouw zetten dus buiten het raamframe, wij hebben ook 1 raam waar ze tegen het raam zitten (in de dag), maar dan nemen ze licht weg en hoor je ze meer.