Avondland
Well-known member
En eigen scheten stinken niet.Liever een scheetje voor iedereen dan buikpijn voor mij alleen!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En eigen scheten stinken niet.Liever een scheetje voor iedereen dan buikpijn voor mij alleen!
Eerst geroken, ‘olleken ontstoken.En eigen scheten stinken niet.

Klinkt als iets dat ik moet op mijn bucket list zetten en rap kan afvinken.Nee, plezantste is een dutch oven. Scheet laten en ze dan opsluiten onder de lakens!
Altijd welkom op het pas gescheiden topic danKlinkt als iets dat ik moet op mijn bucket list zetten en rap kan afvinken.

Hebben we dat?Altijd welkom op het pas gescheiden topic dan![]()
Natuurlijk pas aangemaakt nadat ik sommige vunzigheid hier gelezen heb!Hebben we dat?

Ik zou het wel bij jou doen in je proper bed he.Altijd welkom op het pas gescheiden topic dan![]()

Ik ben ook een pakje kleiner dan mijn man dus wanneer ik daaro onder hem lig en hij me weer een keer levend wilt vergassen dan geef ik zijn piemel of ballen een fikse draai naar rechts en automatisch veert hij die richting op en ben verlost haha de allereerste keer kneep ik hem zo hard en gilde hij zo luid dat het leek alsof hij operazanger(es) was.![]()
Wij zeggen 'Wie hem het eerste riekt, heeft het geflikt'Eerst geroken, ‘olleken ontstoken.
Enzo![]()
Als kind was het altijd leuk om jan en alleman op stang te jagen met van die 'fake' scheten laten. (Via je hand en via lucht door uw mond en kaken aldus). En kwaad dat mensen dan waren en ik stiekem ermee lachen héHaha ja doet die enkel om te pesten endat vind ik op zich niet zo erg. Waar ik wel van zou walgen is moest hij dat doen tijdens het tv kijken of tijdens het eten ofzo.
Maar dat is gelukkig niet het geval.
Boeren laten vind ik ook afschuwelijk.

Tijdens het eten kan ik volledig vatten, maar toch niet tijdens de TV. Heel onze zetel is een en al scheet ondertussen. Dringend aan vervanging toe. Tijdens het EK de loftrompet spelen.Haha ja doet die enkel om te pesten en dat vind ik op zich niet zo erg. Waar ik wel van zou walgen is moest hij dat doen tijdens het tv kijken of tijdens het eten ofzo.
Maar dat is gelukkig niet het geval.
Boeren laten vind ik ook afschuwelijk.
Toch maar met de deur toe. Al was het maar om de geur binnen te houden. Gezellig houden voor de rest.De echte vraag is eigenlijk kakken met de deur open of toe?