Scheten laten int bijzijn van uw partner

  • Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum

doe je dit of niet?

  • ja

    Stemmen: 155 86,1%
  • nee

    Stemmen: 25 13,9%

  • Totaal aantal stemmers
    180
Ik zie dikwijls mensen die gaan kakken, net als de oude boemeltrein stopt in een station, ipv te gaan kakken als de trein rijdt. :tongue:
Weten die mensen dat als ze doortrekken (dat doen ze dan net voor de trein vertrek), de stront gewoon op de sporen terechtkomt?

Dus ja dat is dan een verdiep lager he!
Al geprobeerd helaas vertrekt die trein nooit zonder mij. In principe is het verboden om in stations door te trekken staat meestal in die wc geschreven.
 
In die verouderde treintoestellen is er nog steeds niet altijd opvang voorzien hoor, hier in België. Vandaar dat ik spreek over "oude boemeltrein".
Vorig week nog een trein genomen en dat was gewoon een 'gat' bij het doortrekken.

Maar ja, we leven in België ... het geld is op bij de spoorwegen. :tongue:

De moderne treinen die nu rondrijden, hebben id een opvang reservoir. En mensen besluiten al snel dat in België dat allemaal dus al in orde is. Maar je moet er maar eens goed opletten, en zijn nog altijd treinen met gewoon een gat en that is it.
Het geld is niet op er is gewoon geen ruimte om er een moderne wc in te zetten. Het is trouwens volgens Europese normen in de komende jaren verboden om met z'n treinen rond te rijden maar de nmbs zal wel ergens een uitzondering uit haar mouw schudden.
 
Persoonlijk heb ik nooit het taboe gesnapt rondom scheten laten. Oké, je moet een beetje opletten waar en wanneer je het doet. En als ik op restaurant of zo zit zal ik daar zeker en vast opletten, maar bijvoorbeeld op het werk of zo al wel eens een opmerking gehad van "Eih viezerik", terwijl we gewoon buiten staan hé. :unsure: Die mensen moeten nooit een scheet laten of zo? Allez, ik weet niet he, maar dat hoort toch gewoon bij het verteringsproces van uw menselijk lichaam.
 
Persoonlijk heb ik nooit het taboe gesnapt rondom scheten laten. Oké, je moet een beetje opletten waar en wanneer je het doet. En als ik op restaurant of zo zit zal ik daar zeker en vast opletten, maar bijvoorbeeld op het werk of zo al wel eens een opmerking gehad van "Eih viezerik", terwijl we gewoon buiten staan hé. :unsure: Die mensen moeten nooit een scheet laten of zo? Allez, ik weet niet he, maar dat hoort toch gewoon bij het verteringsproces van uw menselijk lichaam.
Gast ga naar de WC he. ffs zeg!
 
Ik heb het uit de taboesfeer gehaald door mijn kinderen "pull my finger" aan te leren. Dan is het niet meer scheten laten, maar met de kinderen bezig zijn.
 
Terug
Bovenaan