Scheten laten int bijzijn van uw partner

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum

doe je dit of niet?

• ja

Stemmen: 157 85,8%
  • nee

Stemmen: 26 14,2%

• Totaal aantal stemmers
    183
Hebben we dat?
Natuurlijk pas aangemaakt nadat ik sommige vunzigheid hier gelezen heb! 🙈😂

Jah @Mulan mijn vrouw kan me op zo een moment zeker het ziekenhuis in kloppen.

Jij bent een paar koppen kleiner dus jou zou ik nog aankunnen voor de eventuele gevolgen.

Ik ben ook een pakje kleiner dan mijn man dus wanneer ik daaro onder hem lig en hij me weer een keer levend wilt vergassen dan geef ik zijn piemel of ballen een fikse draai naar rechts en automatisch veert hij die richting op en ben verlost haha de allereerste keer kneep ik hem zo hard en gilde hij zo luid dat het leek alsof hij operazanger(es) was.:lol:

Ik ben ook een pakje kleiner dan mijn man dus wanneer ik daaro onder hem lig en hij me weer een keer levend wilt vergassen dan geef ik zijn piemel of ballen een fikse draai naar rechts en automatisch veert hij die richting op en ben verlost haha de allereerste keer kneep ik hem zo hard en gilde hij zo luid dat het leek alsof hij operazanger(es) was.:laugh:
VI36dY0yp-Dv8sSvsh0g75MKCr0FP6RRIcOMaNX0z6XOtqSpAG0r6g9BEVnxbLWxI__A-jWQC51_BDKNkAuicDPZnlL3uC9H28OC7QKrA0cBhE3i

Lig je met de vrouw van je dromen onder de lakens. Ineens: PPPPPPPPPPPPPPPRRRRRRRRRRTTTTTTTTTTTT !!!!!!!!!!!!!! :unsure:

Percentage is voor mij verrassend, maar dan toch weer niet.
Ga naar de WC als de nood hoog is he ffs.

Mijn vrouw en ik waren twee dagen samen toen de eerste scheet gelost werd in elkaars bijzijn, sindsdien is het dagelijkse kost en de kinderen doen naarstig mee :)

Haha ja doet die enkel om te pesten endat vind ik op zich niet zo erg. Waar ik wel van zou walgen is moest hij dat doen tijdens het tv kijken of tijdens het eten ofzo.
Maar dat is gelukkig niet het geval.
Boeren laten vind ik ook afschuwelijk.
Als kind was het altijd leuk om jan en alleman op stang te jagen met van die 'fake' scheten laten. (Via je hand en via lucht door uw mond en kaken aldus). En kwaad dat mensen dan waren en ik stiekem ermee lachen hé ;)

PS. Er zit wat roest op maar na 5 minuten oefenen heb ik toch ne goeie fake scheet gelaten want ik hoor mijn vrouw zonet serieus vloeken. :rofl:

Haha ja doet die enkel om te pesten en dat vind ik op zich niet zo erg. Waar ik wel van zou walgen is moest hij dat doen tijdens het tv kijken of tijdens het eten ofzo.
Maar dat is gelukkig niet het geval.
Boeren laten vind ik ook afschuwelijk.
Tijdens het eten kan ik volledig vatten, maar toch niet tijdens de TV. Heel onze zetel is een en al scheet ondertussen. Dringend aan vervanging toe. Tijdens het EK de loftrompet spelen.

Terug
Bovenaan