RuneScape

MMORPG PC RuneScape

nee vroeger was het veel makkelijker om te "cheaten" eens zo een farm master bot gebruikt een volledige week en had dan 50mil thieving exp en 50million aan seeds ofso...de bot deed het werk en ik was gewoon aan het chatten in die clan chat

maar als jong manneke voor de eerste keer member worden ( want vroeger ging da alleen maar met visa en wij hadden dat thuis niet ) is een van mijn beste game evaringen ooit!En sindsdien de ene buis na de andere opt school allemaal door runescape :laugh:
Ik had afgesproken met mijn ouders dat als ik een 90 haalde op mijn rapport dat ze dan membership gingen betalen. Nog nooit zo enthousiast gestudeerd!
 
Oh ja heel leuk en verslavend spelletje, maar zit ook zot veel problemen op dit moment. (qua game developer strategie & de commerce achter het spel), inclusief microtransacties en pay to win. Maar ook de privacy & veiligheid ben ik niet tevreden mee.

Heb trouwens ontdekt dat er alweer iemand op mijn account zit. Hoeveel keer moet ik mijn wachtwoord veranderen op vanalles en nog wat. ... En die zit gewoon mijn defence en constitution te trainen door spiritual mages te campen (of botten). Maar rap even platleggen...

Blijkbaar heeft die mijn account weer premium gemaakt. Maar ik heb echt al 3-4 jaren problemen met dat rs account. En tienduizend keer je wachtwoord veranderen en van je e-mail helpt niet.

Leukste skill is by far farming. Slayer is ook heel leuk.
 
Ik heb dus alles weer zitten veranderen, incl. authenticator. Geraak nog steeds niet op mijn account (server to busy, ofwel iemand anders op aan het spelen). Ook even mijn rekeninggegevens gecontroleerd. Geen geld afgegaan bij mij alleszins. Dus die heeft waarschijnlijk premium zitten betalen voor een ander zijn account?
 
Mijn eerste skilling pet: woodcutting na 488.313 XP. Zeldzaam?
Ja, behoorlijk zeldzaam. Mijn eerste skilling pet was ook woodcutting op redelijk laag level (tussen 50 en 60) redelijk lang geleden.

Ik heb er nu nog maar 4 (en mijn total level is over 2000 met rond 40 miljoen totaal xp). Pets is meer end-game content.

Er zijn er die nog altijd geen pet van een bepaalde skill hebben na het bereiken van meer dan 200 miljoen total xp.
 
Sinds het op steam is ook nog eens begonnen met Runescape na 15 jaar ofzo (was toen geen member). Eerst herbegonnen met OSRS voor de nostalgie, maar begon mij al snel tegen te steken (combat trekt op niks en constant heen en weer geloop). RS3 dan geprobeerd en was meteen hooked.

Ondertussen:
Bekijk bijlage 906

Heel het dungeon gedeelte ben ik nog niet zo goed mee (dungeoneering 44 dankzij treasure hunter lamps/guthix vlinders vangen, heb er nog maar 1 echt gedaan).

Is archeology eigenlijk nuttig? Nog niks voor gedaan omdat er geen belangrijke quests zijn die het vereisen.
Archaelogy is wel nuttig, niet echt voor quests (zijn er bar weinig, maar dat is omdat het de nieuwste is), maar het unlockt wel bepaalde abilities, is erg leuk en is wel nuttig. Alleen zijn er zeker 10 anderen die veel nuttiger zijn. Maar het is niet de minst nuttige.

Agility jouw hoogste... ik vind dat echt de minst leuke skill (echt vrij grindy en ook totaal niet afk, al zijn er wel andere high skilling activities zoals op Priffdinas en op Anachronia die het misschien iets leuker moeten maken). Agility moet wel 75 zijn voor Priffdinas (ik heb dat gedaan moeten doen met bonus xp, en veel xp van quests op agility te doen), en met doelen te halen van elke dag 50.000 xp voor agility te doen (wat ongeveer 1 uurtje trainen was), voor een bepaalde tijd. Divination vind ik ook heel saai en traag maar kan je trainen door caches te doen (wat een activity is van max. 10 punten), en je misschien 2-3 keer per dag moet doen, en dan heb je toch heel wat xp dat je kan hebben. Divination is handig voor invention en bepaalde quests die je nuttig kunnen zijn voor bvb. high level slayer content etc.

Dungeoneering is ook een beetje grindy, maar er zijn wel tactieken om het ietsje sneller te doen. Meestal zo laag mogelijk gaan. De makkelijkere levels proberen rushen, de latere op medium spelen, en niet vergeten te resetten wanneer je tot helemaal beneden ben geraakt en opnieuw beginnen. Dungeoneering is handig voor de tokens die je kan verdienen (zitten soms heel goede items tussen, charming imp is super handig voor summoning om alle charms gewoon te hebben in je inventory zonder ze op te nemen, en nog andere items, bonecrusher + demonhorn necklace, etc. is nog handig voor prayer + combat battles).

Farming gaat snel en is leuk, maar is niet zo noodzakelijk.

Als er vragen zijn, vertel ze maar. Ik kan ook wel zeggen welke quests belangrijk zijn.

Priffdinas en Elf Quest series is vaak een leuke mijlpaal voor een low/mid-level player. Die heb ik vorig jaar gehaald, en kort daarna ben ik weer gestopt en niet meer verder gespeeld. Voor mij was dat een beetje de doelstelling die ik wou halen. Ik wil wel graag nog eens de Myreque Quest series (met de vampieren in Morytania) eens doen, en daar moeten nog een paar skills voor omhoog (vooral hunter), maar ook dat is niet zo heel erg lastig.
 
W1kTViO.png


Blijkbaar toch gelukt om die persoon eraf te krijgen sinds deze morgen... door de authenticator vooral. Kijkende naar alles lijkt er niet veel gebeurd te zijn. Maar defence was absoluut zo hoog nog niet, en ook constitution was ietsje lager. Al de rest is hetzelfde gebleven. En natuurlijk kunnen er wel heel wat items weg zijn. Dat moet ik nog eens controleren. (maar echt iets heel zeldzaams had ik nu ook niet). Daar staat tegenover dat ik premium nu heb zonder ik ervoor betaald heb.

Doordat defence en constitution nu zoveel hoger ligt, kan ik blijkbaar bijna de slayer master van priffdinas gebruiken (119 cb, heb er 120 cb voor nodig (en 85 slay maar ik heb al 86 slay).

Ik denk dat er vooral gebot is geweest op spiritual mages, dus vooral daarom tevreden dat die persoon er echt wel af lijkt te zijn want anders zit ik met een ban zonder dat ik iets eraan gedaan heb.
 
W1kTViO.png


Blijkbaar toch gelukt om die persoon eraf te krijgen sinds deze morgen... door de authenticator vooral. Kijkende naar alles lijkt er niet veel gebeurd te zijn. Maar defence was absoluut zo hoog nog niet, en ook constitution was ietsje lager. Al de rest is hetzelfde gebleven. En natuurlijk kunnen er wel heel wat items weg zijn. Dat moet ik nog eens controleren. (maar echt iets heel zeldzaams had ik nu ook niet). Daar staat tegenover dat ik premium nu heb zonder ik ervoor betaald heb.

Doordat defence en constitution nu zoveel hoger ligt, kan ik blijkbaar bijna de slayer master van priffdinas gebruiken (119 cb, heb er 120 cb voor nodig (en 85 slay maar ik heb al 86 slay).

Ik denk dat er vooral gebot is geweest op spiritual mages, dus vooral daarom tevreden dat die persoon er echt wel af lijkt te zijn want anders zit ik met een ban zonder dat ik iets eraan gedaan heb.
Bwa, mijn account is ook gebanned geweest voor botten (was gehacked) en na appeal terug vrijgegeven. Dus daar zou ik u niet teveel zorgen om maken.
 
Plague's End is mijn doel nu, heb Woodcutting en Mining nu op 75 mede dankzij skilling week, Agility heb ik ook flink kunnen trainen tijdens vorig event (rond die steen lopen), 71 nu.
 
Plague's End is mijn doel nu, heb Woodcutting en Mining nu op 75 mede dankzij skilling week, Agility heb ik ook flink kunnen trainen tijdens vorig event (rond die steen lopen), 71 nu.
Vooral Underground Pass (maar daar heb ik geluk mee gehad) en nog meer A mourning's end part II hebben die reputatie van vervelende quests te zijn. Met een guide wel te doen. Ook vrij lange quests. Ze geven wel allemaal behoorlijk nog wat xp vooral voor agility nog. Behoorlijk lang ook soms.

Plague's End is een wel een leuke en behoorlijk uitdagende quest.
 
Ik ben gewoon wat van de nieuwe quests in f2p aan het genieten :tongue: Rune Mysteries, Romeo and Juliet, Prince Ali Rescue en Doric's Quest zijn flink veranderd (en in goede zin). Eens ik ze allemaal gedaan heb, neem ik misschien ook wel membership. Positieve indrukken voorlopig, enkel de interface staat me niet echt aan en de combat verschilt ook niet zo heel veel van OSRS met het Revolutions systeem.
Interface kan je customizen. Je kan een YT guide ervoor gebruiken (mogelijk wel een member's feature).
 
Vooral Underground Pass (maar daar heb ik geluk mee gehad) en nog meer A mourning's end part II hebben die reputatie van vervelende quests te zijn. Met een guide wel te doen. Ook vrij lange quests. Ze geven wel allemaal behoorlijk nog wat xp vooral voor agility nog. Behoorlijk lang ook soms.

Plague's End is een wel een leuke en behoorlijk uitdagende quest.
bereid je voor op een 3tal dagen frustrerende quests xD
Tussendoor heb ik al wat van die quests gedaan, zit nu aan A Mourning End part I. Die underground waar je vaak kan vallen was idd wel lastig.

Als iemand mij wil toevoegen: naam is Fluirefliet in RS3.
 
Tussendoor heb ik al wat van die quests gedaan, zit nu aan A Mourning End part I. Die underground waar je vaak kan vallen was idd wel lastig.

Als iemand mij wil toevoegen: naam is Fluirefliet in RS3.
Voor mournings end part 2 raad ik je aan om een guide te gebruiken. Anders ben je letterlijk uren bezig met het draaien van die spiegels.

bijvoorbeeld deze:
 
Tussendoor heb ik al wat van die quests gedaan, zit nu aan A Mourning End part I. Die underground waar je vaak kan vallen was idd wel lastig.

Als iemand mij wil toevoegen: naam is Fluirefliet in RS3.
Heb u toegevoegd, naam is Nabucko op RS3. 't is trouwens King XVI van MU als ge mij nog kent :wink:
 
Ja de vier vervelendste quests zijn:
A Mourning End's Part II
Elemental Workshop III (ze zijn allemaal niet zo heel leuk, maar vooral III snapte ik de ballen van, gelukkig is het met een guide wel goed te doen, maar het is geen belangrijke quest dacht ik)
One Small Favour (ja... troll quest. En wel nodig voor andere belangrijke quests later)
Broken Home is ook zo één die niet simpel was (maar als je doodgaat in de quest verlies je niets en je hebt de quest nergens voor nodig)

Er zullen er nog wel zijn.

Leuke quests zijn dan weer
Myreque quests series is van wat RS te bieden heeft de leukste quests in de game (eigenlijk alles in Morytania is gewoon leuk)
Dorgeshuun quest series is erg leuk
While Guthix Sleeps is ook heel erg leuk (en ter uitbreiding elke Mahjarrat quest)
Elke quest in de desert is ook wel leuk.
 
Persoonlijk geen fan van quest guides omdat ik graag zelf puzzels op los en van de verhalen geniet. Maar ik weet ook dat vele mensen daar anders over denken en enkel zo snel mogelijk terug naar de grind willen :laugh:

Vervelendste quest aller tijden is trouwens Rat Catchers.
 
Persoonlijk geen fan van quest guides omdat ik graag zelf puzzels op los en van de verhalen geniet. Maar ik weet ook dat vele mensen daar anders over denken en enkel zo snel mogelijk terug naar de grind willen :laugh:

Vervelendste quest aller tijden is trouwens Rat Catchers.
Ja, is inderdaad ook een rotquest. Mijn kat is daar doodgegaan, dus heb een nieuwe dan moeten trainen. Dat weet ik nog.
 
Interface kan je customizen. Je kan een YT guide ervoor gebruiken (mogelijk wel een member's feature).
Kan je die YT guide eens linken, welke je wil bedoelen?

Tussendoor heb ik al wat van die quests gedaan, zit nu aan A Mourning End part I. Die underground waar je vaak kan vallen was idd wel lastig.

Als iemand mij wil toevoegen: naam is Fluirefliet in RS3.

Ik speel af en toe eens op beiden: Kjelleke9.
Misschien kan iemand een clan aanmaken?
 
Kan je die YT guide eens linken, welke je wil bedoelen?



Ik speel af en toe eens op beiden: Kjelleke9.
Misschien kan iemand een clan aanmaken?
Ik speel nu wel op een ander account. Maar ik zou ook wel die clan joinen.

Veiovotn is mijn account maar ben onlangs "opnieuw" begonnen
 
Terug
Bovenaan