Rugby

JackM

Active member
Alles over Rugby in deze thread!



In Toulouse voor een nieuwe tattoo, was ik helemaal vergeten dat het wk Rugby op dit moment in Frankrijk doorgaat.
Een zieke in het hotel die tickets had voor de macht gisteren van Nieuw Zeeland tegen Namibië maar niet kon gaan heeft het zijne verkocht aan mij.
Zeer aangename beleving. Gelukkig ken ik de spelregels wel redelijk.
Spijtig dat daar in België zo weinig animo rond is, zou nochtans een leuke sport zijn om wat vaker te volgen
 
Vanavond de eerste kwartfinales op het WK rugby. :love2:

Ik kijk het meest uit naar Ierland vs All Blacks. De AB zijn na hun verlies in de openingswedstrijd serieus gegroeid.

De winnaar zie ik dan spelen tegen Zuid-Afrika of Frankrijk. Engeland en Wales konden mij niet echt overtuigen.
 
Ik vond het vandaag ook weer top! Zo jammer voor Fiji! Fantastische sport toch!

Ja inderdaad jammer dat het niet echt leeft hier, mijn Zuid-Afrikaanse familie kan aan niet veel anders denken.
 
Gisterenavond was het niets in het Rugby, waarmee ik vooral bedoel dat Argentinië gewoon the zwak was.

Ik zit hier in mijn volledig groen gele outfit al klaar voor vanavond ! Go Bokke !!
 
Wat een enerverende wedstrijd, maar toch content dat Zuid-Afrika uiteindelijk wint. Ik ken er nog niet genoeg van om dat met veel autoriteit te zeggen maar kwalitatief was dit toch niet echt je dat? En de ref heb ik ook veel te veel in beeld gezien naar mijn gedacht. Maar bon, ik vergelijk dan ook met de 2 beste kwartfinales die waarschijnlijk ooit gespeeld zijn.
 
Was een slechte wedstrijd van de Bokke. Te statisch, lineouts niet goed, 2de Bal niet goed, kicking niet goed. Ze hebben puur gewonnen op scrums en was echt op het nippertje. Geen idee hoe ik nu kan gaan slapen na al die stress.

Maar winnen tegen de Engelsen is altijd leuk zelfs op zo'n lelijke manier als vandaag.
 
Technisch was dit knudde van de Bokke in de eerste helft. Het leek wel of enkele spelers niet in de regen kunnen spelen. Wel fantastische come-back natuurlijk en weeral die spanning tot het einde.

Engeland had het ook wel echt goed voor mekaar in de eerste helft, chapeau voor een team dat quasi afgeschreven was voor de World Cup begon.

Zaterdagavond met zijn allen kijken! Zelfs als je er niets van kent, dat gaat weer een ongelofelijke sfeer zijn.
 
Ik ben ook terug wakker. Alleen gewonnen gisteren door Du Toit. Ene achter de andere perfecte tackle en wanneer het nodig was hield hij ons recht. Geluk had dat Pollard zo snel terug was anders waren we ook geen WK.

Wat een avond, wel terug met 1 punt en wel terug niet goed voor mijn hart.

100K zar ook gewonnen met betting, was er te gerust in :)
 
Terug
Bovenaan