Ronde van Zwitserland 12/06 - 19/06

Wat zitten Alpecin en Wanty hier nu feitelijk te rijden met het snot voor hun ogen? Onnozelaars... het kalf is al lang verdronken. Laat de GC mannen het hier maar oplossen toch? Moest Bahrein hier nu nog rijden zou je nog zeggen maar Fenix & Wanty :confused:

Lol, dachten die nu allemaal dat ze aan het sprinten waren voor de overwinning? :laugh:

Lol, dachten die nu allemaal dat ze aan het sprinten waren voor de overwinning? :laugh:

En niet gewoon de handjes in de lucht maar meerdere vuistslagen in de lucht hé die was echt content

Nu niet ongewoon in dit soort situaties waar een paar achtervolgers nog worden gegrepen in de slotkms makkelijk om de tel kwijt te zijn en niet te weten dat er nog eentje ontbreekt.

Blijkbaar geen live verslaggeving van de Ronde van Zwitserland op Eurosport in België.. In Nederland en Frankrijk dan weer wel.

Wat is de beste livestream om deze toch te kunnen volgen? Ik heb gisteren geprobeerd via Cycling Today en Tiz Cycling maar die streams blokkeren na een bepaalde tijd volledig .. :cry2:
Dikke miserie dit! Live kijken lukt voor mij sowieso niet op een werkdag, dus ik kijk meestal na het werk via terugkijk tv of digicorder, maar dat is hier dus niet mogelijk.

Kan ik ergens één van die streams terugkijken na de koers?

Dikke miserie dit! Live kijken lukt voor mij sowieso niet op een werkdag, dus ik kijk meestal na het werk via terugkijk tv of digicorder, maar dat is hier dus niet mogelijk.

Na een uur of 2 staat hij normaal wel op Tiz Cycling.

De miserie is dat die streams om de zoveel tijd uitvallen.. en pop ups allerhande pffff

De miserie is dat die streams om de zoveel tijd uitvallen.. en pop ups allerhande pffff

Dat is inderdaad klote. Ik denk wel dat de video die later online komt ononderbroken is dus moest je iets gemist hebben. Maar als je live kijkt moet je inderdaad erbij blijven en op tijd en stond refreshen en hopen dat hij vlug terugkomt.

De Ronde van Noorwegen op CyclingToday ging zonder één probleem. Maar vandaag was andere koek, heb ook een keertje op een pop-up geduwd.
In no time ging ik van de zonnige Zwitserse bergen naar een kletsnatte Zweedse gleuf :unsure:

De Ronde van Noorwegen op CyclingToday ging zonder één probleem. Maar vandaag was andere koek, heb ook een keertje op een pop-up geduwd.
In no time ging ik van de zonnige Zwitserse bergen naar een kletsnatte Zweedse gleuf :unsure:
In het bos of was er alleen een landingsbaan te zien?

Beke tam van het peleton vond ik. Ze dachten precies allemaal "diene zal wel stilvallen" maar niet dus.. Mooie overwinning voor de Noor!

In het bos of was er alleen een landingsbaan te zien?
Zeer weinig begroeiing.
Beke tam van het peleton vond ik. Ze dachten precies allemaal "diene zal wel stilvallen" maar niet dus.. Mooie overwinning voor de Noor!
Dat gebeurt nu wel vaker in die zware klimmersrondjes. Je zit met weinig sprinters en zoals vandaag ook nog die klim vrij kort voor het eind. Hoe gaat het peloton daar over rijden? Voor hetzelfde geld ben je je sprinter kwijt.

Stond daarnet bij Sagan om hem te feliciteren en was niks aan te zien. Moest Remco daarbij gelegen hebben zouden ze dat ook wel hebben laten zien lijkt mij.
Zag hem idd net Sagan feliciteren. Was best een gevaarlijke finale met de vele seingevers in het midden van de weg.
Hopelijk is de schade beperkt bij de gevallen lieden.

Terug
Bovenaan