Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol, dachten die nu allemaal dat ze aan het sprinten waren voor de overwinning?![]()
Dikke miserie dit! Live kijken lukt voor mij sowieso niet op een werkdag, dus ik kijk meestal na het werk via terugkijk tv of digicorder, maar dat is hier dus niet mogelijk.Blijkbaar geen live verslaggeving van de Ronde van Zwitserland op Eurosport in België.. In Nederland en Frankrijk dan weer wel.
Wat is de beste livestream om deze toch te kunnen volgen? Ik heb gisteren geprobeerd via Cycling Today en Tiz Cycling maar die streams blokkeren na een bepaalde tijd volledig ..![]()
Dikke miserie dit! Live kijken lukt voor mij sowieso niet op een werkdag, dus ik kijk meestal na het werk via terugkijk tv of digicorder, maar dat is hier dus niet mogelijk.
Kan ik ergens één van die streams terugkijken na de koers?
De miserie is dat die streams om de zoveel tijd uitvallen.. en pop ups allerhande pffffDikke miserie dit! Live kijken lukt voor mij sowieso niet op een werkdag, dus ik kijk meestal na het werk via terugkijk tv of digicorder, maar dat is hier dus niet mogelijk.
Kan ik ergens één van die streams terugkijken na de koers?
De miserie is dat die streams om de zoveel tijd uitvallen.. en pop ups allerhande pffff
De Ronde van Noorwegen op CyclingToday ging zonder één probleem. Maar vandaag was andere koek, heb ook een keertje op een pop-up geduwd.De miserie is dat die streams om de zoveel tijd uitvallen.. en pop ups allerhande pffff

In het bos of was er alleen een landingsbaan te zien?De Ronde van Noorwegen op CyclingToday ging zonder één probleem. Maar vandaag was andere koek, heb ook een keertje op een pop-up geduwd.
In no time ging ik van de zonnige Zwitserse bergen naar een kletsnatte Zweedse gleuf![]()
Den eerste is AndreasBettiol denkt dat hij gewonnen heeft... wa nen duts...![]()

Zeer weinig begroeiing.In het bos of was er alleen een landingsbaan te zien?
Dat gebeurt nu wel vaker in die zware klimmersrondjes. Je zit met weinig sprinters en zoals vandaag ook nog die klim vrij kort voor het eind. Hoe gaat het peloton daar over rijden? Voor hetzelfde geld ben je je sprinter kwijt.Beke tam van het peleton vond ik. Ze dachten precies allemaal "diene zal wel stilvallen" maar niet dus.. Mooie overwinning voor de Noor!
Ook héél zijn ploeg dacht blijkbaar dat hij gewonnen hadden. Sinds ze die oortjes hebben afgeschaft, kan dit dus gebeuren.Bettiol gij kieken
En sinds wanneer is dat dan?Ook héél zijn ploeg dacht blijkbaar dat hij gewonnen hadden. Sinds ze die oortjes hebben afgeschaft, kan dit dus gebeuren.
Stond daarnet bij Sagan om hem te feliciteren en was niks aan te zien. Moest Remco daarbij gelegen hebben zouden ze dat ook wel hebben laten zien lijkt mij.Lag Evenepoel er daar ook niet bij op 4 km van de meet?
Zag hem idd net Sagan feliciteren. Was best een gevaarlijke finale met de vele seingevers in het midden van de weg.Stond daarnet bij Sagan om hem te feliciteren en was niks aan te zien. Moest Remco daarbij gelegen hebben zouden ze dat ook wel hebben laten zien lijkt mij.