Ronde van het Baskenland 01/04 - 06/04

Amai, eindelijk nog eens Hermans.

En inderdaad, wel jammerlijke gebeurtenissen voor de klassementsrijders vandaag...

Remco legt de andere klassementsmannen er vrij makkelijk op tijdens die tussensprint. Jammer van de valpartijen. Ze vallen tegenwoordig overal en vooral veel.. 😖 😖

Als ik de profielen van de ritten bekijk zie ik niet goed waar de klassementsmannen kunnen toeslaan?

Als ik de profielen van de ritten bekijk zie ik niet goed waar de klassementsmannen kunnen toeslaan?
Is een beetje standaard in het Baskenland.
De 6de rit Eibar-Eibar is volgens mij quasi identiek aan de slotrit van vorig jaar. Vingegaard reed daar de concurrentie eigenlijk op een hoopje. Toegegeven, die concurrentie was niet van het niveau Roglic/Remco maar met oa Landa, Mas, Simon Yates en Gaudu stond daar toch een pak mooi volk aan de start.

Ook vandaag en morgen zit er toch telkens een klimmetje in de finale een beetje zoals deze rit vorig jaar. Uiteindelijk was dat nog redelijk nipt maar dat had voornamelijk te maken met het feit dat Landa (begrijpelijk) niet wou overnemen bij Vingegaard. Ook daar reden die 2 toch wel een eindje weg van de rest als ik het goed voor heb. Het was volgens mij pas echt in de laatste paar kilometers dat ze daar nog 15-20" terug dichtreden denk ik.

Hermans (groene punten trui) er ook bij.

Hoe hij daar ligt dat is een ferme blesussre

shit Evenepoel ook erbij

Man, wat gebeurt er weer allemaal de laatste weken...

Visma deelt zwaar in de klappen. Benieuwd hoe zwaar Vingegaard hier gaat uitkomen?

Evenepoel ook door het decor?

waar ligt remco ?

edit: ah bos ingereden, heeft chance gehad
edit2: ah nee ook fameus groggy precies

Maar enfin, einde verhaal voor Vingegaard, Roglic én Evenepoel? :S

EDIT: en die van UAE, dat ziet er ook niet goed uit

Terug
Bovenaan