PC ROG Ally | handheld van ROG

Precies een stuk minder interesse dan wanneer de Steam Deck werd aangekondigd. Op zich ook wel logisch, aangezien het directe concurrenten zijn en de handhelds op zich hetzelfde doen. Deze ROG Ally komt een jaar te laat denk ik.
 
ik denk dat ik hem ga bestellen. misschien nog even de reviews afwachten maar heb er zeker grote interesse voor.
 
ik denk dat ik hem ga bestellen. misschien nog even de reviews afwachten maar heb er zeker grote interesse voor.
Al verscheidene reviews te vinden op Youtube, bvb LinusTech en dergelijke. Allemaal erg positief. Ik ga deze ook wel bestellen vermoedelijk :love:
 
Al verscheidene reviews te vinden op Youtube, bvb LinusTech en dergelijke. Allemaal erg positief. Ik ga deze ook wel bestellen vermoedelijk :love:
ik denk dat ik hem ga bestellen. misschien nog even de reviews afwachten maar heb er zeker grote interesse voor.
Gebruik eventueel onze referral he :unsure:

Ik ga er (momenteel) voor passen. Heb nog maar enkele weken de Steam Deck, dus...
 
Maar max 1 uur op max settings is wel sad. Zeker voor die prijs
Voor een AAA titel up to 2 hours zeggen ze.
Het is nu eenmaal een krachtig toestel als je op max settings gaat gamen dan is dat te verwachten.
Bij de SD ging mijn batterij ook snel leeg als ik Horizon speelde op max settings....
 
Pff ik ben toch aan het twijfelen. Ik heb maar nog enkele weken mijn SD en ik merk dat ik amper nog mijn pc gebruik. Maar wat extra power zou welgekomen zijn.
 
Terug
Bovenaan