Robotstofzuiger

550 euro voor dit pareltje is een no brainer.. blijft de beste bot op de markt ! Moest de me mijne morgen kapot zijn koop ik direct een nieuwe en ik heb 1399 betaald op launch day
Ging hem bestellen, bestelling gelijk geannuleerd en nu out of stock.

iRobot, dat overigens in slechte papieren zit, heeft een hele nieuwe reeks robots aangekondigd. De prijzen lijken me lager te liggen en echt iets baanbrekend zie ik precies niet. Spijtig.

Ging hem bestellen, bestelling gelijk geannuleerd en nu out of stock.
Ben benieuwd of ik 'm ga krijgen. Prijs leek me verdacht laag (zeker gezien de S1 Pro zonder de extra's bijna het dubbele geprijsd stond), dus dacht eerst aan een prijsfout.
Voorlopig nog niks geannuleerd hier.

Ik kon hem omstreeks 6u opnieuw bestellen, gelijk gedaan en toch voorlopig niet geannuleerd. Hij stond 15 min later weer als uitverkocht

De korting is jammer genoeg verdwenen, was van plan deze ook te bestellen.
Moest er nog iemand zo’n deals zien: laat weten he :)

Ben je hem al beu? Want dan neem ik hem met plezier over :p
Nog geen tijd gehad om 'm te installeren, laat staan dat ik 'm al beu ben. Ik ben eerder m'n vriendin beu dat ze er maar blijft achter vragen wanneer ik 'm ga installeren (terwijl ze het eerst niet nodig vond). :p

Misschien eens horen bij Coolblue of er nog binnenkomen en of dezelfde prijs dan nog geldt? Ik blijf ergens denken dat het een prijsfout was, maar je weet nooit.

Hier staat hij sinds vandaag. Zondag werd ie niet geleverd: enkel de accessoires, maandag was ie weer niet naar Bpost gebracht. Gebeld, niemand kon zeggen waarom hij het magazijn maar niet verliet maar ze gingen het asap in orde brengen. Gekozen voor levering vandaag en hij is er. Installatie duurt echt niet lang: uitpakken, borstel erop, schoonmaakmiddel en water erin en in de stekker. Hij zoekt het allemaal zelf uit.

Voorlopig heel tevreden. Enige opmerking: drogen van de dweil lijkt lang te duren en is nogal luidruchtig. Over een tweetal weken mag ie de beneden ook beginnen doen. Dan ruift onze Shiba niet meer. Tot dan doe ik daar de ronde met de oude stofzuiger.

Denk niet dat de prijs nog zal zakken. Maar je kan idd altijd es bellen. Laat dan wel hier ook effe weten want kameraad wilt ook nog ene 🙃

Hier staat hij sinds vandaag. Zondag werd ie niet geleverd: enkel de accessoires, maandag was ie weer niet naar Bpost gebracht. Gebeld, niemand kon zeggen waarom hij het magazijn maar niet verliet maar ze gingen het asap in orde brengen. Gekozen voor levering vandaag en hij is er. Installatie duurt echt niet lang: uitpakken, borstel erop, schoonmaakmiddel en water erin en in de stekker. Hij zoekt het allemaal zelf uit.

Voorlopig heel tevreden. Enige opmerking: drogen van de dweil lijkt lang te duren en is nogal luidruchtig. Over een tweetal weken mag ie de beneden ook beginnen doen. Dan ruift onze Shiba niet meer. Tot dan doe ik daar de ronde met de oude stofzuiger.

Denk niet dat de prijs nog zal zakken. Maar je kan idd altijd es bellen. Laat dan wel hier ook effe weten want kameraad wilt ook nog ene 🙃
Was inderdaad een simpele installatie. Heb het dankzij je "aanmoediging" effe gedaan. :p
Batterij is nu aan het laden. Eens die op 100% staat, zal ik 'm de keuken en living eens laten mappen en eventueel al eens laten kuisen.

Mogelijk is dit een alternatief? Nu in promo bij Amazon.

Goede robot maar helemaal niet dezelfde prestatie categorie. al die robots met ronddraaiende schijfjes als dweil , dweilen zo goed niet.

Die maken het oppervlakkig schoon maar als je er eens met een stuk keukenpapier over gaat zie je dat het nog vuil is :)

Goede robot maar helemaal niet dezelfde prestatie categorie. al die robots met ronddraaiende schijfjes als dweil , dweilen zo goed niet.

Die maken het oppervlakkig schoon maar als je er eens met een stuk keukenpapier over gaat zie je dat het nog vuil is :)
Oké, was ik me niet van bewust. Ik zag die voorbijkomen in vergelijkingen met de Eufy S1 omdat deze met z'n armen ook hoeken proper krijgt terwijl de Eufy dat niet kan. Maar als die het niet echt proper krijgt, heb je er niet veel aan natuurlijk.

Edit: Ik zie net dat de Eufy niet uitrijdt op het ingestelde uur vandaag. Nog mensen problemen mee? Ik vermoed dat het te maken heeft met de zomertijd, maar ik begrijp niet dat slimme apparaten daar anno 2025 nog problemen mee hebben.

Laatst bewerkt:

Wij hebben de L40 en ik vind die toch behoorlijk indrukwekkend met dweilen. Gisteren nog een behoorlijk vuile en plakkerige keuken omdat de dochter vanalles had laten vallen en daar bleef geen vlekje over. Er zit natuurlijk wel een serieus prijsverschil tussen die L10 en L40, dus dat zal wel ergens inzitten natuurlijk.

Wij hebben de L40 en ik vind die toch behoorlijk indrukwekkend met dweilen. Gisteren nog een behoorlijk vuile en plakkerige keuken omdat de dochter vanalles had laten vallen en daar bleef geen vlekje over. Er zit natuurlijk wel een serieus prijsverschil tussen die L10 en L40, dus dat zal wel ergens inzitten natuurlijk.
neem eens een vochtig doekje en wrijf eens goed over een stuk tegel na dat die gedweild heeft. 99% zeker dat er nog vuil aan gaat hangen. :)

links = gedweild, 2 de is eufy, en de rest zijn er allemaal met van die ronddraaiende dweiltjes.

het is gewoon fysiek onmogelijk om hetzelfde kuis resultaat te hebben als van een dweil die zichzelf met elke omwenteling reinigt. + de druk op zon een rollermop is ook veel hoger dan spinning mops.

die die ronddraaiende vodjes duwen het vuil gewoon dieper in uw tegel of voeg.

De dreame x30 kost 2 keer zoveel als de L40 en komt nog steeds niet in de buurt van de eufy.

Vriend is ook van zo een dreame ( X20 denk ik) overschakeld naar eufy en verschoot er van. na een maand met die eufy te dweilen waren zijn witte tegels weer wit ipv dat ze een beige tint hadden.... Hij had dat zelf niet door dat ze zo verkleurd waren want oppervlakkig zag dat er idd proper uit, maar zijn afvalwater van die eufy bleef maar bruine chocomelk geven...

Hoop eigenlijk dat roborock dat design gaat kopiëren. blijft de beste app en support hebben voor domotica. dat is het grote minpunt van eufy tbh. Alles moet je via de app doen. geen plugins voor home assistant of homekit.

Laatst bewerkt:
neem eens een vochtig doekje en wrijf eens goed over een stuk tegel na dat die gedweild heeft. 99% zeker dat er nog vuil aan gaat hangen. :)

links = gedweild, 2 de is eufy, en de rest zijn er allemaal met van die ronddraaiende dweiltjes.

het is gewoon fysiek onmogelijk om hetzelfde kuis resultaat te hebben als van een dweil die zichzelf met elke omwenteling reinigt. + de druk op zon een rollermop is ook veel hoger dan spinning mops.

die die ronddraaiende vodjes duwen het vuil gewoon dieper in uw tegel of voeg.

De dreame x30 kost 2 keer zoveel als de L40 en komt nog steeds niet in de buurt van de eufy.

Vriend is ook van zo een dreame ( X20 denk ik) overschakeld naar eufy en verschoot er van. na een maand met die eufy te dweilen waren zijn witte tegels weer wit ipv dat ze een beige tint hadden.... Hij had dat zelf niet door dat ze zo verkleurd waren want oppervlakkig zag dat er idd proper uit, maar zijn afvalwater van die eufy bleef maar bruine chocomelk geven...

Hoop eigenlijk dat roborock dat design gaat kopiëren. blijft de beste app en support hebben voor domotica. dat is het grote minpunt van eufy tbh. Alles moet je via de app doen. geen plugins voor home assistant of homekit.
Kan je linkje delen van de YT video? Thanks

Terug
Bovenaan