Hoe zijn jou ervaringen tot nu toe ?Ik heb een Dreame x40 master. Wil je iets specifieks weten?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe zijn jou ervaringen tot nu toe ?Ik heb een Dreame x40 master. Wil je iets specifieks weten?
Positief.Hoe zijn jou ervaringen tot nu toe ?

Ik ben er intussen heel tevreden mee. In de ochtend op een vers gedweilde vloer rondlopen met blote voeten, zalig.Ondertussen al wat ervaring?![]()
Welk merk en model heb je al een maand?Ik heb hem ondertussen ook al een dikke maand, zalig gerief! Ik zou zo moeilijk zonder kunnen![]()
Roborock q revo pro, we waren in twijfel voor de master te kopen maar dat was 300 euro duurder. Na wat reviews te bekijken hebben we het dan ook niet gedaan. We hebben de pro kunnen kopen aan 630 euro en met wat voordeel op edenred uiteindelijk zelf maar 590 effectief betaald. Het heeft hier nog nooit zo proper gelegen en dat met een klein kind en een hondWelk merk en model heb je al een maand?
.
Het is vooral dat die 1L (de grotere) goedkoper is dan de kleinere.Verschil in volume. Voor de rest lijkt die kleine iets te zijn die je in uw waterbak kan hangen en met een app kan bedienen. Een doseringsapparaat of zo. En dat die van 1 l een grotere volume heeft en dat je daarmee de vorige misschien kan bijvullen.
Maar de tekening is voor mij te klein en onduidelijk om zeker te zijn.
Het is vooral dat die 1L (de grotere) goedkoper is dan de kleinere.
Heb net een Dreame L40 besteld. Deze was in de aanbieding + nog wat vikingpunten erbij. Nu vraag ik me af, zit die borstel voor de dierenharen standaard erbij? Meen dat wel gezien te hebben.
En wat is het verschil tussen deze zeep?
![]()
DREAME MULTI SURFACE FLOOR CLEANER (1L)
Koop je DREAME MULTI SURFACE FLOOR CLEANER (1L) aan de laagste prijs bij Vanden Borre. Snelle levering of afhaling in de winkel na 30 minuten.www.vandenborre.be
![]()
DREAME MULTI SURFACE FLOOR CLEANER (450ml)
Koop je DREAME MULTI SURFACE FLOOR CLEANER (450ml) aan de laagste prijs bij Vanden Borre. Snelle levering of afhaling in de winkel na 30 minuten.www.vandenborre.be
Ik ga even wachten tot hij geleverd is en dan eens zien. Zit toch al iets of wat zeep bij om te starten.Lijkt mij hetzelfde maar ik zou anders even kijken bij een webwinkel die hetzelfde verkoopt mét betere uitleg (of de fabrikant online zoeken). Of is de een een navulling van de ander? In dat geval kan je ze beide kopen.
Oké, eens zien dan. Zal me nog eens verdiepen erin. Merci.Daarom dat ik stelde als die grote enkel het navullingsproduct is en die kleine ook de dispenser is met product in dan is het verstaanbaar dat die kleine duurder is.
Mooie prijs! Maar beste op de markt weet ik niet, 8000 PA maar tov modellen die nu 20.000 hebben
550 euro voor dit pareltje is een no brainer.. blijft de beste bot op de markt ! Moest de me mijne morgen kapot zijn koop ik direct een nieuwe en ik heb 1399 betaald op launch day ….
Het gaat hem over het dweilen. Door de roller die zichzelf reinigt en elke omwenteling gekuist wordt en proper water neemt , dwelt die effectief zo goed als met de hand ipv een vuile vod rond te slepen zoals bij de concurrentie. Ook de ozone generator is uniek. Na een week is dat bruin afval water nog altijd geurloos tot chloorig van geur.Mooie prijs! Maar beste op de markt weet ik niet, 8000 PA maar tov modellen die nu 20.000 hebben
Merci voor de tip, heb 'm besteld. Vond zo'n dweilrobots iets onhandig omdat je de dweil elke keer moet vervangen enzo, maar deze lijkt me wel interessant omdat deze de dweil zelf proper maakt. Vind ze ook vaak te duur, maar 550 euro is echt een koopje als ik de prijzen zo vergelijk.
550 euro voor dit pareltje is een no brainer.. blijft de beste bot op de markt ! Moest de me mijne morgen kapot zijn koop ik direct een nieuwe en ik heb 1399 betaald op launch day ….
Dat station vind ik ook storend, maar als dat ervoor zorgt dat ik zelf minder werk heb, moet ik dat maar voor lief nemen.Zo'n station is handig maar zou me teveel storen in de woonkamer/keuken.
We hebben doelbewust voor een model gekozen (Roborock S8) die we onder een kast kunnen 'verstoppen', het dweilen zal mindergoed zijn dan die S1 maar het ligt bij ons gelukkig ook nooit zo vuil als op de foto van @zaj . Ik moet dan wel dagelijks water bijvullen, dweil vervangen en stofzuigbakje leegmaken. Duurt gecombineerd minder lang dan mijn ontbijt dat opwarmt in de microgolf 's ochtends.
Wel zeer straffe prijs!
Onze huidige stofzuiger van Xiaomi zit ook verstopt onder de kast, dus zal een nieuwe plaats moeten zoeken voor de Eufy.