yode92
Well-known member
Als je de verkeerde gebruikt kan dat inderdaad.Nee maar het zou misschien iets kunnen beschadigen ofzo![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je de verkeerde gebruikt kan dat inderdaad.Nee maar het zou misschien iets kunnen beschadigen ofzo![]()
al iets ontvangen?Nope. We zien wel.
al iets ontvangen?
daarnet die kickstarter nog eens bekeken en er zijn al mensen in paniek dat ze gescammed zijn met dat de website plots verdwenen is. Gelukkig heb ik het zelf niet geriskeerd.
die ziet er ook wel interessant uit.
![]()
eufy S1 Pro The World’s First Floor Washing Robot Vacuum
Meet eufy S1 Pro, your ultimate robot vacuum and mop. Enjoy spotless floors brought by an all-in-one station and real-time self-cleaning tech. Join S1 Pro Kickstarter now for amazing deals!www.eufy.com
zeker de mopping technologie. Iemand ervaring met eufy robots? Als ik op reddit afga is het nog steeds roborock > dreame > de rest
ga het mij riskeren voor die eufy. alle reviews zijn mega positief. Geen enkele dweiler komt blijkbaar in de buurt.
s1 pro .Welke?
s1 pro .
qua dweilen, wat voor mij veel belangerijker is dan stofzuigen, gezien alle stofzuigers eigenlijk good enough zijn, schiet die er ferm bovenuit. het verschil met zelf te dweilen is nihil terwij je bij alle andere robots toch nog een verschil ziet.
kickstarter is net afgelopen en binnen paar dagen te verkrijgen via de website.Waar kan je die momenteel kopen?
Precies niet op de website zelf?

was net te laat. heb hem nu in huis en dat ding is echt flawless. ik heb nog nooit zo een dweil performance gezien. Kuist legit properder dan met de hand dweilen. enkel de hoekjes en tegen de plintjes moet je nog wat bijwerken.Oe had je geen via kickstarter?
was net te laat. heb hem nu in huis en dat ding is echt flawless. ik heb nog nooit zo een dweil performance gezien. Kuist legit properder dan met de hand dweilen. enkel de hoekjes en tegen de plintjes moet je nog wat bijwerken.
ik zit ook op de discord en het enige minpunt is tapijten, daar heeft die het wat moeilijker mee... maar wie heeft dat anno 2024 nog in huis...
gohja er zijn roborocks en dreames die nog 500-600 euro duurder zijn en veel slechter dweilen.Mag wel zeker voor 1300?
Tapijten zijn eind 2023 uit de mode gegaan dan of hoe bedoel je?ik zit ook op de discord en het enige minpunt is tapijten, daar heeft die het wat moeilijker mee... maar wie heeft dat anno 2024 nog in huis...
dat 90% van de huizen in belgie bestaat uit tegelvloer + laminaat of parket boven en je enkel nog tapis plain terug vind in huizen die ouder zijn dan 70 jaar. Het is niet dat die niet over je deurmat geraakt he. of een dun /fijn siertapijt.Tapijten zijn eind 2023 uit de mode gegaan dan of hoe bedoel je?
Welk toestel Roborock had je voor je deze in huis had? Ik heb nu nog S5 Max van Roborock en ben daar zeer tevreden van, maar vriendin wil graag automatische voor beneden en de S5 Max voor boven.was net te laat. heb hem nu in huis en dat ding is echt flawless. ik heb nog nooit zo een dweil performance gezien. Kuist legit properder dan met de hand dweilen. enkel de hoekjes en tegen de plintjes moet je nog wat bijwerken.
ik zit ook op de discord en het enige minpunt is tapijten, daar heeft die het wat moeilijker mee... maar wie heeft dat anno 2024 nog in huis...
ik heb een s5max gehad en die hier de voorbije jaren ook enthousiast aangeraden als geweldige entry level robot. Die werkt nu nog boven. dat ding was goed toen ik het 3,5-4 jaar geleden kocht, maar je ziet nu wel dat het technologisch voorbijgestreefd is. het is nu een sub 300 euro robot en de performance is er ook naar. Ik ga nu niet zeggen dat die eufy 4 keer zo goed is maar dubbel zo goed zeker wel. is ook moeilijk om te zetten naar cijfers. We zitten hier in de prijscategorie van serieuze diminishing returns, anderzijds wat is 1300 euro tegenwoordig... Ik heb net ook voor 1000 euro schors laten uitkappen op mijn oprit die binnen 3 jaar verteerd is.Welk toestel Roborock had je voor je deze in huis had? Ik heb nu nog S5 Max van Roborock en ben daar zeer tevreden van, maar vriendin wil graag automatische voor beneden en de S5 Max voor boven.
gohja er zijn roborocks en dreames die nog 500-600 euro duurder zijn en veel slechter dweilen.
wrijf eens met een stukje keukenpapier of een vochtig doekje over uw tegel nadat die roborock er geweest is. het verschil is astronomisch. die oudere dweilrobots doen het gewoon proper lijken maar in de praktijk is het nog steeds vuil. de roller dweiler van een eufy is weldegelijk hetzelfde als manueel dweilen qua properheid. Mijn tegels zijn hier ook op het zicht proper voor die nieuwe robot dweilt, en toch is het afvalwater elke keer chocomelk.Ik heb een Roborock die 1000 euro goedkoper is en die heel goed kan stofzuigen en oke dweilen
Ik heb de opvolger van de S5 Max nadat ik deze ook heb gehad