TV Rick and Morty

DaFreak

Well-known member
Crowdfunder FE
yfc7c92.jpg


Rick and Morty is altijd al steengoed geweest maar de recente spaghetti episode is misschien wel één van hun beste. Naar aanleiding daarvan eindelijk hun eigen thread!

Van hun bizarre australische start als Doc and Mharti tot de avonturen van vandaag. Seizoen 1 sloeg in als een bom en hun impact op mainstream popcultuur is best groots. De meningen zijn verdeeld maar als je het mij vraagt één van de weinige shows die alsmaar beter wordt. Deel gerust je gedachten over de nieuwe afleveringen die elke maandag uitkomen of deel een van je favoriete segmenten van hun eerdere avonturen. All good.



bFey0Sz.jpg
 
de eerste aflevering van dit seizoen vond ik niet goed, maar het is sindsdien wel weer op niveau.
top serie, ik kijk uit naar elk seizoen, maar 't vliegt altijd zo snel voorbij :(
 
Ah, vond de eerste aflevering echt ondermaats, dus ook nog niet verder gekeken, blij dat het toch terug beter wordt. Andere seizeoenen heb ik echt al wel meermaals bekeken.
 
De eerste van dit seizoen was idd een mindere maar Hugh Jackman en Predator stiefvader Gul'karna maakten veel goed. Hell, zelfs hun allerslechtste aflevering, ik denk voor mij de pilot episode -einde, is imo nog altijd volop genieten.

De vorige "Freaky Friday" aflevering en nu deze is R&M op z'n best imo. Then again, misschien ligt mijn smaak niet geheel in lijn met die van het bredere publiek. Online lees je dat de aflevering waarin Morty die paardenmasturbator volschiet met dan die mutant sperma oorlog tot gevolg de slechtste aflevering is maar die vond ik ook geweldig. 😅 🤷‍♂️
 
Ooit eens gestart maar om één of andere reden afgehaakt na 5 afleveringen terwijl dit eigenlijk alle vakjes afvinkt qua interesse.

Idem met Bojack trouwens
 
Ooit eens gestart maar om één of andere reden afgehaakt na 5 afleveringen terwijl dit eigenlijk alle vakjes afvinkt qua interesse.

Idem met Bojack trouwens
Ik wil niet ontsporen en er een bojack topic over maken, maar zet aub voort. Het eerste deel van het eerste seizoen is vrij flauw, maar dan breekt het open en wordt het een van de beste series ooit op het scherm gezet
 
Die intro alleen al. 🤤 (Theme by Patrick Carney of The Black Keys featuring Ralph Carney)

But on the topic of music... Al zoveel goeie nummers ontdekt via Rick & Morty!

Chaos Chaos - Do You Feel it

Mazzy Star - Look on Down from the Bridge

Jemaine Clement - Goodbye Moonmen

Blonde Redhead - For the Damaged Coda

Get Schwifty, Summer and Tinkles, ...
en natuurlijk classics als X Gon Give it To Ya van DMX en Hurt van Nine Inch Nails kende ik al maar die worden er hier enkel beter op.

But ofc the all time greatest Rick & Morty song;
 
rick & morty is één van de weinige series in het genre die consequent goed is imo. Veel andere in het genre vervalt al in mediocrity na 4-5 seizoenen.
 
Seizoen 7 zit er weeral op :headshake:

De Spaghetti episode (e04) blijft er met kop en schouders bovenuit steken met freaky friday e02, e09 Mort Ragnerick (vikings + bigfoot vs pope) en de Fear Hole e10 als runner ups.

Maar buiten de eerste eigenlijk allemaal best goed. Niew format voor de clipshow was ook best geinig

Bring on season 8!
 
Terug
Bovenaan