Ik eet een mini en een vleesje.... Soms krijg ik mijn frieten nog niet op
unsure.gif
ja da's ni van tafel hé
 
Het concept frituur is u vreemd?
Hier in de buurt zijn er anders wel pitazaken waar frituur op de deur staat, AKA een frituur waar ge pita/kebab en durum kunt krijgen 😉

(en een bakker waar ge pita en pizza kunt krijgen, een “Italiaanse specialiteiten”-bistro waar ge pita en kapsalon kunt krijgen, een bakker die 99% supermarkt is en een kapper die meer verdient aan zijn pinten en koffies dan aan knippen.)
 
Euh nee. Maar bij veel frituurzaken kun je geen pitta en dergelijke kopen. En omgekeerd wel: bij pittazaken kun je vaak wel veel dingen kopen die ze hebben in een frituurzaak.
Dan gaat ge gewoon om frieten naar de pita. Mssh eens de threadtitel lezen :unsure:
 
groot, met Joppiesaus apart
kaaskroket
saté met kruiden
viandel speciaal met curryketchup
...
en ne fanta
 
Kleine friet, potje mayo en curry ketchup, bicky zonder komkommer/augurk en gebakken boulet/cervela.
 
Een cheeseburger, een kleine friet, een paar bitterballen en een potje mayo. Mosterd voor bij de bitterballen heb ik thuis!
 
Euh nee. Maar bij veel frituurzaken kun je geen pitta en dergelijke kopen. En omgekeerd wel: bij pittazaken kun je vaak wel veel dingen kopen die ze hebben in een frituurzaak.
Sorry, maar da’s echt niet vergelijkbaar.
Ne goeie kebab of pita zaak betekent daarom niet een goei frituur.
 
Sorry, maar da’s echt niet vergelijkbaar.
Ne goeie kebab of pita zaak betekent daarom niet een goei frituur.
Daar ga ik mee akkoord. Maar goeie frituurzaken zijn bij mij in de buurt opgedoekt. Fermer dat ik eerder naar een pittazaak ga. En degene waar ik naar ga hebben ze verdomd goeie frieten.
 
Hangt af van waar. Beef burger van frituur Chips in Antwerpen is magistraal, maar de hamburgers van het frituur hier in Mol trekken op niet veel. De kaas is te overheersend. Gelukkig valt de rest wel mee.

Heden ten dage:

Een kleintje (meestal enkel zout, soms satékruiden)
Potje samoerai
Kippenboutjes
Cervela met specialsaus (curry)

Ze hebben daar helaas geen Ardeense satés. Een gemis.
 
Een kleintje met stoofvleessaus apart (en thuis komt er dan nog pickles bij, de goeie, echte, zure pickles uiteraard)
Berepoot
Chili cheese nuggets
Curryworst spécial

Ben ik nu de enige die de combo stoofvleessaus, friet, pickles maakt ?
Tis hier al met mayo wat de klok slaat !
 
Een kleintje met stoofvleessaus apart (en thuis komt er dan nog pickles bij, de goeie, echte, zure pickles uiteraard)
Berepoot
Chili cheese nuggets
Curryworst spécial

Ben ik nu de enige die de combo stoofvleessaus, friet, pickles maakt ?
Tis hier al met mayo wat de klok slaat !
pickles... da's voor op smoutebollen met stoofvleessaus
 
Een kleintje met stoofvleessaus apart (en thuis komt er dan nog pickles bij, de goeie, echte, zure pickles uiteraard)
Berepoot
Chili cheese nuggets
Curryworst spécial

Ben ik nu de enige die de combo stoofvleessaus, friet, pickles maakt ?
Tis hier al met mayo wat de klok slaat !
Welke pickles zijn goed? Ik eet het niet veel maar had van de week dus van Boni gepakt en die waren niet te eten, eikes!
 
pickles... da's voor op smoutebollen met stoofvleessaus
Da's enkel met carnaval. En ik ben geen carnavalganger, dus doe ik mijn pickles op mijn frieten !

Welke pickles zijn goed? Ik eet het niet veel maar had van de week dus van Boni gepakt en die waren niet te eten, eikes!
Mijn ouders kochten vroeger altijd dezelfde, dat was een glazen pot, zwart deksel en het logo was een windmolen ...
Ik heb nu die van Delhaize (van hun huismerk) en die is toch ook goed moet ik zeggen.
 
Terug
Bovenaan