een groot pak friet met stoofvleessaus, mayonaise, ne mexicano, kippets en bitterballen.
+ een cola zero want ik moet op mijn lijn letten he.
 
Die tijden zijn voorbij hoor, vroeger deed ik zo'n zaken zonder schroom, dan ging ik gewoon nog eens naart frituur na de maaltijd maar dat is eigenlijk niet zo goed voor mij eigen gewicht. Na veel moeite te moeten doen om 15 kg te verliezen heb ik geen zin om weer den idioot te gaan uithangen.
 
Voorlopig geen kloten, vrouw op dieet en wie mag er meedoen :cry:
Ah, nog zo'n slachtoffer. Ik leef met u mee.

Het voordeel is dat over god weet hoeveel maanden de eerstvolgende friet nog 10 keer zo goed gaat smaken. 't Zal ne grote met mayonaise en ne curryworst special worden!
 
Middel + mammoetsaus, bicky burger, 2 curryworsten en ne kleine Emile (een van de vele hamburgers in ons frituur)
 
Voor het gezin is het meestal ne middelmatige met potteke verse tartaar en mayo, bicky met alles op voor de vrouw, zoon een curryworst of een snor, dochter kippevleugels op iets anders met kip en voor mij nen twijfelaar of gebakken cervela, mexicano of berehap/poot.
 
mini met huisgemaakte tartaar en een bicky cheese
Edit: met saté kruiden
 
Laatst bewerkt:
Ne cola, de zatte manne in de oto moesten ne frut hemme en as Bob hebt ge gene honger.
 
Frietje stoofvleessaus en zoete mayonaise, met een gebakken cervela en een bouletje of kippenvleugeltjes.
 
Terug
Bovenaan