ne kleine met tartaar en zout , ne putcervela special pikant en ne saté lichtgebakken goedgekruid. Voila , m'n vaste zaterdagavond diner.
 
Ne grote friet saus: andalouse, samurai, mayonaise, curry ketchup, of warme curry, ...
Vlees wisselt af tussen: Gebakken cervela (special), mexicano, boulet, bicky burger, bicky burger royal of bamischijf. Altijd twee van deze behalve de bicky royal daar is ene genoeg.
 
Meestal een groot pak samurai met:
- berenpoot of Cervela
& Bicky cheese (of samurai cheese met fijngesneden ajuin & extra schel kaas) of Vlampijp
 
Kleine friet
Bicky cheese
Soms klein bakje stoofvleessaus (delen met vriendin)
Soms chicken nuggets erbij (delen met vriendin)
Vraag ook altijd zonder zout op de frietjes
Zitten altijd tussen de 10 en 14 euro
 
Een groot pak friet (met zout) en kippenvleugels, samurai-saus of zoete mayonaise apart in een potje, niet op m'n frieten.
 
Middel met stoofvleessaus, Bicky cheese en een boulet special met tomatenketchup.
Thuis doe ik er dan nog Joppiesaus bij.
 
Na veel nub questions, geaarzel en getalm uiteindelijk een mitraillette, een kleintje met currysaus, chicken fingers en een kaaskroket, because I have no idea what I'm doing.
Waarop de frituur meteen ook de bestelling van mijn compagnon annuleerde, want blijkbaar is dat veel.

True story.
 
Na veel nub questions, geaarzel en getalm uiteindelijk een mitraillette, een kleintje met currysaus, chicken fingers en een kaaskroket, because I have no idea what I'm doing.
Waarop de frituur meteen ook de bestelling van mijn compagnon annuleerde, want blijkbaar is dat veel.

True story.
Bij mij het omgekeerde gebeurd :( Met een compagnon naar de frituur. Een uitgebreide bestelling plaatsen om vervolgens al lachend te zeggen "doe voor mij maar hetzelfde!" Werd opeens minder grappig toen ze de "grap" niet doorhadden en twee zakken met bijhorende rekening overhandigden.

Frieten genoeg alleszins!
 
Na veel nub questions, geaarzel en getalm uiteindelijk een mitraillette, een kleintje met currysaus, chicken fingers en een kaaskroket, because I have no idea what I'm doing.
Waarop de frituur meteen ook de bestelling van mijn compagnon annuleerde, want blijkbaar is dat veel.

True story.
Weg mysterieuze aantrekkingskracht van KQ.
 
Een groot pak met samoerai of van die pikante "Amerikaanse" saus (geen idee hoe dat echt heet), en dan twee stukken mystery meat type mexicano, boulet, curryworst (oh yes he did), ...

Saus wel apart, ik wil frieten eten, geen drek.
 
groot met mayo en stoofvlees
nen bicky rib
nen berehap
soms al es ne grote saté met kruiden

en 2 nuggets voor mijn kinderen
 
Terug
Bovenaan