Da's enkel met carnaval. En ik ben geen carnavalganger, dus doe ik mijn pickles op mijn frieten !


Mijn ouders kochten vroeger altijd dezelfde, dat was een glazen pot, zwart deksel en het logo was een windmolen ...
Ik heb nu die van Delhaize (van hun huismerk) en die is toch ook goed moet ik zeggen.
Bedankt, zal er eens naar kijken!
 
Kleintje/medium met joppie apart, boulet, mamoet speciaal en afhankelijk vd honger nog een bicky 🤤
 
Euh wat? Smoutebollen zijn toch die gefrituurde deegballen die je met witte suiker eet?

Ik hoop dat je dus die niet bedoelt anders 🤮🤮🤮
Jawel, hij bedoelt die.

eet2-png.png


Typisch voor Aalst carnaval. Allé , geen idee of het in andere delen van het land ook gegeten wordt infeite.
 
Lijkt me ook een vreemde combinatie, hoewel dat een beetje gelijkaardig is aan pannekoeken met hartig beleg. Wij kennen ook alleen maar die zoete combinaties, maar een deegbal met pickles en stoofvleessaus kan nog wel eens oké zijn.

Het kan nog erger: mensen die spaghetti met choco eten.
 
Middel met sate kruiden, curry ketchup apart
Gigandel
Vleeskroket
Bami schijf
Gehaktbal

Always 4 peaces of meat 🤤
 
Verdorie ik dacht dat ik veel vrat maar dat valt precies al bij al nog goed mee...

Kl. friet
potje stoofsaus
viandel
mexicano OF boulet
 
Ofwel ne "Julien" = middel pak met stoofvleessaus, mayo, saté kruiden en viandel bovenop

Ofwel middel pak met tartaar (van't huis), Agnus Beef burger en pikanto
 
Wattefak is dat voor smerigheid?
Da heeft ooit es ene uitgevonden omdat ze op carnaval altijd van zijn smoutebollen kwamen eten. In een colere een nieuw pak gaan halen en gevraagd of de uitbater er stoverij en pickels wou opdoen om de dieven ne kloot af te trekken.

En da bleek lekker te zijn. Sindsdien is da een traditie op carnaval.
 
Laatst bewerkt:
Ne middel, joppie apart, koude pepersaus apart, ne burger vant huis (bourgysaus, schelleke kaas, wat sla/tomaat/verse ajuin), een boulet speciaal met curry en dan afhankelijk van waar ik goesting in heb ne site, ardense saté of kippets
 
Terug
Bovenaan