Niet bij frituur Koen in Welle ?
Die had toch altijd goeie frietjes !
Had de frietjes van Koen liever toen hij aan de snooker zat. Tzal tussen mijn oren zitten ;)
Vroeger had ge nog ene in Welle, bij Andy, rechtover de apotheker. Had vree goe gerief en was toen mijn favoriet.
 
Niks. De frituur was dicht gisteren.

Vera, gij hebt goei frieten e, ma de keren dat ik al voor een gesloten deur heb gestaan zijn op een jaar niet op 2 handen te tellen :C
 
een kleintje, een bicky en een cervela speciale en ik heb enkel het kleintje (wat eigenlijk wel een groot is) opgekregen 😭
 
Iedereen heeft hier zo een strak lijstje van dingen (op een paar uitzonderingen na), gullie eet elke keer hetzelfde van de frituur ofwa? 🤨
Voor mij: Grote of middel (frituur hier, want die grote zijn monsters) zonder zout + 2 sauzen (joppie, samoerai, mafia, zoete mayo, tartaar, special, hannibal, brazil,...) + 3 vlezekes. Bij voorkeur 1 van de 3 nen hamburger, ma alleen als ze echte burgers hebben, liefst geen bicky. Voor de rest varieert dat over de hele toog. Komt wel vaak terug: Mexican, belcanto, FRIKANDEL, vuurvreter, berehap, sate met kruiden, twijfelaar.

Jawel, hij bedoelt die.

eet2-png.png


Typisch voor Aalst carnaval. Allé , geen idee of het in andere delen van het land ook gegeten wordt infeite.
Nog nooit gezien, but I'm intrigued 🤤
 
Middelfrit + stoofvlees + Mayo = Heaven. Frikandel of boulet on the side voor als ze cheap zijn met het stoofvlees (lijkt bij sommige frituren eerder stoofvleessaus).

Af en toe ipv stoofvlees: Bockworst, Cervela of Sito.
 
Cervela special en een klein frietje. Dan zit ik meestal wel vol. Soms eens een ribster of boulet. Bicky is al heel lang geleden, maak liever zelf hamburgers.
 
Mmm frituur. Zoooo lang geleden.

Volgens mij hangt mijn vermistfoto op zijn bidons coctail en mayo.
 
2 gewoon met saus en mayonaise, ne mini, een groot potje saus, 3 keer kippets, nen berehap en een kou boulet.
 
Terug
Bovenaan