Groot stuk van mijn Resident evil collectie
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben er vroeger nog een paar keer geweest. Bestaat dat nog?Xbox 360 heb ik ook gehad heel goede console, maar ben toch naar ps3 gegaan .
En op de Game Boy Tetris kapot gespeeld.
Wie kent het speelmaranje nog ? ( oostakker )
Online paar jaar nog eens gekeken, zijn prijzen waren echt heel duur.Ik ben er vroeger nog een paar keer geweest. Bestaat dat nog?
Zelden er iets gekocht, ik vond de games vaak in (te) slechte staat.

Was inderdaad altijd heel prijzig maar als kind droomde ik daar echt weg, een huis vol gamesOnline paar jaar nog eens gekeken, zijn prijzen waren echt heel duur.
Voor te ruilen was dit wel handig.
Heb daar ooit +-20 boxed n64 games ingeruild voor paar PS2 spellen...daar heb ik spijt van.

Mijn PS1 kwam 2ehands met een tiental gekopieerde games, maar voor een of andere reden gingen zelf gebrande nooit, dus het is bij die tien geblevenPiraterij was bij de PS1 zo ingeburgerd dat ik jaren later redelijk lang heb moeten zoeken naar ene die niet gechipt was.
Achteraf gezien ben ik er niet fier op, maar ik heb toen toch ne aardige zakcent verdiend (als 16/17 jarige mooi meegenomen).
Rest altijd gekocht/gekregen, vooral in Droomland of Fun. Nu heb ik het gevoel dat je daar geen koopjes meer kan doen...Nu niet meer vroeger soms wel tijde van gamecube zelf bij colruyt resident evil 3 gc 5€ da moest om 2 of andere reden wegMijn PS1 kwam 2ehands met een tiental gekopieerde games, maar voor een of andere reden gingen zelf gebrande nooit, dus het is bij die tien geblevenRest altijd gekocht/gekregen, vooral in Droomland of Fun. Nu heb ik het gevoel dat je daar geen koopjes meer kan doen...
Ik heb resident evil (remake van de eerste) en smugglers run voor de gamecube daar ooit voor 1€ gekocht. Dikwijls spijt gehad dat ik niet de hele bak heb meegegraaid.Nu niet meer vroeger soms wel tijde van gamecube zelf bij colruyt resident evil 3 gc 5€ da moest om 2 of andere reden weg
En diecgame van capcom met dat meisje en die hond naam vergeten je moest u constant verbergen. Ook 5€ ..
Voordat ik CloneCD gebruikte ook veel mislukte copies gehad, maar met dat programma nam je de kopieerprotectie gewoon mee over.Mijn PS1 kwam 2ehands met een tiental gekopieerde games, maar voor een of andere reden gingen zelf gebrande nooit, dus het is bij die tien geblevenRest altijd gekocht/gekregen, vooral in Droomland of Fun. Nu heb ik het gevoel dat je daar geen koopjes meer kan doen...
https://www.amazon.com.be/dp/B08JW9X4N5/ref=pe_43847721_694249361_TE_SCE_dp_1Was zelfs toch bij de PS2 ook zo, dat je er een chip in kon laten installeren, waardoor je kopie games kon draaien?Voordat ik CloneCD gebruikte ook veel mislukte copies gehad, maar met dat programma nam je de kopieerprotectie gewoon mee over.
Ik denk dat ik uiteindelijk over de 400 copies had liggen.
Eigenlijk is het een beetje ironisch dat Sony de Playstation classic amper beveiligd heeft, en bijna iedereen dat ding ook 'kraakt'.
. Vanaf PS1 dan wel veel consoles gehad (ook occasies) : PS2, PS3, PS4, PS5, PSOne, PSP, NES, N64, GBC, GBA, NDS, Wii, Gamecube, Switch, XBox, XBox 360, Dreamcast. Van dat lijstje heb ik nog alles hier staan. Ook de reden waarom ik onze oude 42" plasma TV niet durf wegdoen, want is ideale TV voor analoge video, zelfs al wordt er eigenlijk nooit meer met die oude consoles gegamed.Heb hier nog een Videopac staan met een twintigtal cartridges, maar geen idee hoe ik het ding aan de praat krijg, en of hij überhaupt nog werkt.Hier begonnen met een MSX en MSX2 alsook een Philips Videopac G7400 (was van mijn broer). Mijn vader het altijd wat kwalijk genomen dat hij deze laatste gewoon naar het containerpark gedaan heeft 25 jaar later, inclusief alle games.
Daarna een hele tijd niets tot ik als twintiger een PlayStation 1 kocht. In die tijd werd er nog scheef gekeken naar volwassenen die gamen. Je had het gezicht van de verkoopster moeten zien toen ze vroeg voor welke leeftijd als ik vroeg welke games ze hebben, en mijn antwoord was : 'het is voor mij'. Vanaf PS1 dan wel veel consoles gehad (ook occasies) : PS2, PS3, PS4, PS5, PSOne, PSP, NES, N64, GBC, GBA, NDS, Wii, Gamecube, Switch, XBox, XBox 360, Dreamcast. Van dat lijstje heb ik nog alles hier staan. Ook de reden waarom ik onze oude 42" plasma TV niet durf wegdoen, want is ideale TV voor analoge video, zelfs al wordt er eigenlijk nooit meer met die oude consoles gegamed.
Zelf speel ik tegenwoordig nog louter PS4 en PS5, mijn kinderen daarnaast ook nog op hun Switch, en mijn dochter soms zelfs nog op de Wii.
Heb hier nog een Videopac staan met een twintigtal cartridges, maar geen idee hoe ik het ding aan de praat krijg, en of hij überhaupt nog werkt.
)