Splitr
Active member
R36S officiele naamWelke console
Nostalgic lab verkoopt het als Infinity Console
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
R36S officiele naamWelke console
Welk van de 2 zou ik aankopen? Kzou em kopen voor mijn eigen verjaardag...R36S officiele naam
Nostalgic lab verkoopt het als Infinity Console
Ik zou toch eens wat reviews bekijken, lijkt me redelijk rudimentair en underpowered.Welk van
Welk van de 2 zou ik aankopen? Kzou em kopen voor mijn eigen verjaardag...
als ik u was, zoek zo'n console op aliexpress. voor 35 heb je daar eentje. Nostalgic lab vraagt 60 euro en het is identitiek dezelfde console. Je moet er ook enkele weken op wachtenWelk van
Welk van de 2 zou ik aankopen? Kzou em kopen voor mijn eigen verjaardag...
Ik ga de reviews eens bekijken.. Thanks for the tip!als ik u was, zoek zo'n console op aliexpress. voor 35 heb je daar eentje. Nostalgic lab vraagt 60 euro en het is identitiek dezelfde console. Je moet er ook enkele weken op wachten
De mijne komt vandaag toe, ben eens benieuwd! Besteld op 13/8.als ik u was, zoek zo'n console op aliexpress. voor 35 heb je daar eentje. Nostalgic lab vraagt 60 euro en het is identitiek dezelfde console. Je moet er ook enkele weken op wachten
Gisteren toch al in gebruik genomen. Wat een schatkist aan games, ook nog heel wat te ontdekken. Mijn handen zijn wel tamelijk groot, dus ergonomisch niet ideaal.Ben er alvast heel tevreden van! Zou hem iedereen aanraden voor die prijs
Ja denk dat je dit niet moet laten vallen of dat het letterlijk game over is. Heb de mijne nu enkele maanden en bijna dagelijks gebruikt. Enige minpunt is dat een pijltoets soms blijft haperen, verder geen klachten.Gisteren toch al in gebruik genomen. Wat een schatkist aan games, ook nog heel wat te ontdekken. Mijn handen zijn wel tamelijk groot, dus ergonomisch niet ideaal.
Moet nu wel zeggen dat ik niet zo zeker ben van de bouwkwaliteit, voelt vederlicht aan en niet bepaald solide. Heb gisteren gemerkt bij Zelda dat een van de pijltoetsen soms even leek te haperen, maar ik ben er niet uit of het een mechanische fout is of een fout in het spel. Ik ben dus benieuwd of dit een lang leven beschoren is. Hopelijk wel.
Origineel of 3rd-party?Iemand die een goeie betrouwbare site weet waar je xbox 360 controllers kan kopen?
Noot aan mezelf: niet geven aan de vierjarige dochter.Ja denk dat je dit niet moet laten vallen of dat het letterlijk game over is. Heb de mijne nu enkele maanden en bijna dagelijks gebruikt. Enige minpunt is dat een pijltoets soms blijft haperen, verder geen klachten.
Liefst origineel maar als 3d party goed werkt is dat ook goed.Origineel of 3rd-party?
www.minisforum.com
Goede ervaringen met spartan gearOrigineel of 3rd-party?
Probeer een van de retro stores misschien?Iemand die een goeie betrouwbare site weet waar je xbox 360 controllers kan kopen?