Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit alleen al die € 0,99 meer dan waard! Heel tof spel, zeker voor fans van Tim Burton (qua stijl vind ik) en van absurde humor.Lost in Random
De afgelopen twee jaar heeft playstation in het najaar telkens PS+ sterk afgeprijsd voor nieuwe abonnees. Gezien ik zelden online speel en enkel de gratis apprecieer, laat ik het elk jaar vervallen en wacht tot ze opnieuw promotie bieden.Zijn er nog deals te vinden voor PS+ sinds de abonnementen hervormd zijn naar Essential, Premium en Extra? Ik vermoed van niet omdat je geen abonnementen meer kan kopen in fysieke winkels...
Dus als je het laat vervallen en na pak nu 2 maand opnieuw start, beschouwen ze je als een nieuwe abonnee? Lijkt me wel interessant dan!De afgelopen twee jaar heeft playstation in het najaar telkens PS+ sterk afgeprijsd voor nieuwe abonnees. Gezien ik zelden online speel en enkel de gratis apprecieer, laat ik het elk jaar vervallen en wacht tot ze opnieuw promotie bieden.
Heb dat niet gekregen loopt overmorgen af... heb nu het goedkoopste genomenMijn Premium loopt normaal volgende week af en wou een tier zakken, maar kreeg plots een mail om te verlengen aan -25%. Weet niet of dit gebruikelijk is, maar heb zo toch 30 euro bespaard.