releasekalender | shops | deals

Als je via de PlayStation Store-website op je avatar klikt en daarna op Abonnementbeheer, heb je onder Abonnementsinstellingen de optie om je abonnement te verlengen:

Heb nu wel niet gecheckt of deze optie ook op console aanwezig is.
Zal vanavond thuis eens moeten kijken op mijn pc want in de app gaat het alvast niet.
Momenteel heb ik nog PS Extra maar zou als dit afloopt gewoon weer naar Essential willen gaan.
Ik heb automatisch verlengen uit staan. In 't slechtste geval wacht ik gewoon tot het afloopt en verleng ik gewoon met het PSN tegoed dat ik staan heb.

Zal vanavond thuis eens moeten kijken op mijn pc want in de app gaat het alvast niet.
Momenteel heb ik nog PS Extra maar zou als dit afloopt gewoon weer naar Essential willen gaan.
Ik heb automatisch verlengen uit staan. In 't slechtste geval wacht ik gewoon tot het afloopt en verleng ik gewoon met het PSN tegoed dat ik staan heb.
Je kan precies op deze manier ook enkel maar hetzelfde abonnement verlengen; er zijn geen andere tiers beschikbaar.
Dus ik denk dat je dan idd moet wachten eer je huidige abonnement is afgelopen wil je downgraden naar Essential.

Je kan precies op deze manier ook enkel maar hetzelfde abonnement verlengen; er zijn geen andere tiers beschikbaar.
Dus ik denk dat je dan idd moet wachten eer je huidige abonnement is afgelopen wil je downgraden naar Essential.
Ik vermoed ook dat dit wel de reden zal zijn. Bij gewoon verlengen lukt het wel, maar bij een downgrade niet.

0fXVsdf1sYGtpbBTxUQwnywXCkS9JdNLD7bRkKeLdmlGPBcNA6KTePuweqR77Fc3vRBiYV-57bBTBfboLYVRbqua1K9bzqRvmjlVFDPW_yi1SfypfddZVFyuYEguNWHMyvG0Fk1q82V4y4ORbUrAOWG1-gg59t7FvA=s0-d-e1-ft

[Steam] Midnight Ghost Hunt ($9.99 / -50%) + Free Weekend
https://ift.tt/YuqflBK

BTW-vrije dagen bij MediaMarkt (vanaf woensdag op de website en donderdag in de winkels):

Het is enkel voor MediaMarkt Clubleden en daarvoor moet je bij het registreren blijkbaar verplicht je identiteitskaartnummer (!) ingegeven.
Op alle deelnemende producten. Goe kijken, dat gaat weer op alles zijn wat ik niet nodig heb 🤣
Hoop toch dat tv-beugels erbij gaan zijn ze. Dat ik hem eindelijk es kan ophangen.

Terug
Bovenaan