GETHEZ
Well-known member
Game mania heb ik gedaan zo vorige keer, 1 cent er af, maar wel direct in mailboxPSN topup cards voor België nergens meer verkrijgbaar blijkbaar?
Ik vrees dat die tijd voorbij is spijtig genoeg
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Game mania heb ik gedaan zo vorige keer, 1 cent er af, maar wel direct in mailboxPSN topup cards voor België nergens meer verkrijgbaar blijkbaar?
|
Is overal al bijna een jaar zo incl het PSN tegoed.Nergens een “goede” deal voor PS+? De meest gekende sites allemaal uitverkocht.
Sony is gestopt met de verkoop van PlayStation Plus abonnementskaarten.Nergens een “goede” deal voor PS+? De meest gekende sites allemaal uitverkocht.
Is dat zo ?Sony is gestopt met de verkoop van PlayStation Plus abonnementskaarten.
Men biedt enkel nog PlayStation tegoedkaarten aan. Met het geld in je PSN-portemonnee dien je nu je abonnement te activeren/verlengen.
Nee, dat zijn de nieuwe kaarten. Dat is niet voor PlayStation Plus, maar wel met het bedrag die die bepaalde PlayStation Plus kost.Is dat zo ?
Dus die kaarten die men nu kan kopen in de drie verschillende abonnementen gaan er dan ook uit ?

Ik heb net 60€ toegevoegd maar ik vind niet direct hoe ik de code kan gebruiken voor PS+ te verlengen. Moet ik wachten tot mijn huidige abo is afgelopen?Nee, dat zijn de nieuwe kaarten. Dat is niet voor PlayStation Plus, maar wel met het bedrag die die bepaalde PlayStation Plus kost.
Je kunt er uiteindelijk ook games mee kopen.
Daar heb ik geen flauw idee van.Ik heb net 60€ toegevoegd maar ik vind niet direct hoe ik de code kan gebruiken voor PS+ te verlengen. Moet ik wachten tot mijn huidige abo is afgelopen?
Wat zitten zoeken en ben dit tegen gekomen :Daar heb ik geen flauw idee van.
Terwijl we ons voorbereiden op de lancering van de nieuwe PlayStation Plus-lidmaatschapsservice, werken we er achter de schermen aan om de overgang voor al onze bestaande leden zo soepel mogelijk te laten verlopen. Een onderdeel van deze werkzaamheden is dat het stapelen van lidmaatschappen voor bestaande klanten wordt uitgeschakeld tot na de lancering. Je vouchercode is nog steeds geldig. Je kunt deze inwisselen wanneer je bestaande lidmaatschap verloopt en wordt gedeactiveerd of nadat de nieuwe PlayStation Plus-service in jouw regio is gelanceerd, afhankelijk van wat het eerst gebeurt.
Als je via de PlayStation Store-website op je avatar klikt en daarna op Abonnementbeheer, heb je onder Abonnementsinstellingen de optie om je abonnement te verlengen:Ik heb net 60€ toegevoegd maar ik vind niet direct hoe ik de code kan gebruiken voor PS+ te verlengen. Moet ik wachten tot mijn huidige abo is afgelopen?
Heb nu wel niet gecheckt of deze optie ook op console aanwezig is.NOG EEN ABONNEMENT AFSLUITEN
Je kunt nog een abonnement afsluiten als je meer tijd wilt toevoegen aan je huidige abonnement.
Opnieuw Afsluiten