releasekalender | shops | deals

Gewoon ter info of aanvulling.

Ik heb die Firecuda 530 een tijd terug gekocht voor € 175 wat toen de laagste prijs was in lange tijd.
Nu staat die nog goedkoper zie ik en heeft ook een 2 TB versie.

Volgens meerdere sites zou het een van de beste zijn voor in de PS5.
Goedkoopste waarschijnlijk op amazon.de
Geen idee hoe ik die via jullie referral link?

We hebben geen referral bij amazon.de, enkel bij .nl

Gewoon ter info of aanvulling.

Ik heb die Firecuda 530 een tijd terug gekocht voor € 175 wat toen de laagste prijs was in lange tijd.
Nu staat die nog goedkoper zie ik en heeft ook een 2 TB versie.

Volgens meerdere sites zou het een van de beste zijn voor in de PS5.
Goedkoopste waarschijnlijk op amazon.de
Geen idee hoe ik die via jullie referral link?

En ik heb in februari 379 betaald :crazy:

Ik zou die stray wel is willen spelen, ik heb lopend abonnement van reguliere psplus, hoe kan ik 1 maand nemen, en komt dit goedkoper uit dan full game?

Betaal ik de volle pot of is er een upgrade van 1 maand mogelijk

Ik zou binnen enkele uurtjes willen binnenhalen, dus als iemand mij zou kunnen helpen hiermee??

:help:

Ik zou die stray wel is willen spelen, ik heb lopend abonnement van reguliere psplus, hoe kan ik 1 maand nemen, en komt dit goedkoper uit dan full game?

Betaal ik de volle pot of is er een upgrade van 1 maand mogelijk

Ik zou binnen enkele uurtjes willen binnenhalen, dus als iemand mij zou kunnen helpen hiermee??

:help:
Normaal 1 maand upgrade kost nauwelijks iets bij mij was het 0.51€ moet wel zeggen ik pak maand per maand ps+

Volle pot betaald voor een upgrade naar premium, ik zie wel of dit iets voor mij zal zijn zo'n jaartje, wel dik ambetant dat cdkeys geen meer heeft

Waarom moest ik feitelijk 16 cent extra betalen, toeval wil dat mijn abbo vandaag afloopt binnen een jaar... 60,16 dus, moest ik nog even mijn telefoon krediet aanspreken daarvoor :lol:

Nog tot 4 augustus kun je weer een maandje EA Play kopen voor €0,99. Op PC zelfs maar €0,80.

AshamedRequiredAntlion-size_restricted.gif

Leuke deal gezien op de Playstation Store, maar blijkbaar krijg ik iedere keer een foutmelding als ik wil betalen. Dan heeft een mens eindelijk nog eens tijd om te gamen en dan wordt het weer niets ...

Die was overgenomen door een jong koppel. Heeft nog even gedraaid maar zijn nu volgens mij ook al gestopt.
LoL, hebben veel geld neergelegd om alles over te nemen en om daarna gewoon te stoppen?

Zal gedaan zijn dan met games voor de release te kunnen krijgen :(

LoL, hebben veel geld neergelegd om alles over te nemen en om daarna gewoon te stoppen?

Zal gedaan zijn dan met games voor de release te kunnen krijgen :(
Ik gibgcdaar toch al twee jaar niet meer , kerel begon zo druk uit te oefenen voor elke release dat ik iets zou kopen en ben re verl te veel in meegegaan. Kon er ook ni tegen dat ik geen ps5 gekocht heb.

Terug
Bovenaan