releasekalender | shops | deals

Teleurstellende acties, dacht nog eens goedkoop PS+(Of whatever de benaming nu is) kunnen aan te schaffen maar niet dus. Ergens wel logisch met de overgang I guess maar toch :)

Iemand al ervaring met phantom doctrines, genre x-com game die nu voor 6 euro op de ps store staat

Ugh, dit is niet de deluxe, dus geen season pass

Komen die zo ook in korting, want met sp erbij is het al snel de deluxe prijs ?

Voor zij die nog een SSD zoeken voor hun console: bij Game Mania kan je een Samsung SSD met heatsink ( 1 TB voor €170 en 2 TB voor €320) kopen met een gratis €20 voucher voor PSN en indien gewenst gratis installatie van de SSD. Of als je de voucher niet wilt, kan je de 1TB kopen voor €158 op Bol.com. Voor Xbox kan je op Bol.com dan weer een SSD van 1 TB kopen voor €230.

Laatst bewerkt:
Weet iemand een goede deal voor een 2TB harde schijf voor ps4? Interne schijf ?

Had bol geen promos lopen, en zijn er ook voor deze hdd's??

Alvast bedankt

K, thx, en dat is plug and play?

Ik heb het zelf destijds vervangen, maar weet niet meer goed hoe dat ging feitelijk, of moest je met tussenstukjes werken ?

En was het voordeliger op amazon Duitsland, of maakt dat weinig uit?

K, thx, en dat is plug and play?

Ik heb het zelf destijds vervangen, maar weet niet meer goed hoe dat ging feitelijk, of moest je met tussenstukjes werken ?

En was het voordeliger op amazon Duitsland, of maakt dat weinig uit?
Goh, het is iets meer werk dan P&P gezien het de interne HDD is, maar moeilijk is het niet. De HDD zelf zit in een mounting bracket, dus je moet de vorige hier uithalen en de nieuwe insteken (hier vind je een kleine tutorial), dan moet je natuurlijk nog de systemsoftware installeren (die je op een USB-stick zet en die je dan aansluit op je PS4).

Die op amazon.de was de goedkoopste die ik kon vinden.

Ace combat 7 aan 60% korting met ps plus

Ik heb deze altijd al eens willen proberen, is de ultimate edition de moeite waard (10 eur) , of gewoon base game best aankopen ?

Shout out naar Fell Seal: Arbiter's mark

Staat bijna nooit zo sterk afgeprijsd. Dit is een strategy RPG in de stijl van Final fantasy tactics. Zelden zie je nog games van deze stijl verschijnen en meestal zijn het "ok" games, maar Fell Seal is echt een deftige SRPG en warm aanbevolen!

Staat bij mij aan 179.99.
Idd, dan is het ondertussen alweer gestegen.

Sqd4ruK.png

Terug
Bovenaan