Yones
Well-known member
monster hunter rise voor de switch 20 euro in mediamarkt
Enkel in store dan? Op de site staat hij voor €40
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
monster hunter rise voor de switch 20 euro in mediamarkt
ah dit weet ik niet in de store stond hij aan 20 heb er een meegenomenEnkel in store dan? Op de site staat hij voor €40
Toch even meegeven dat je met deze keys koopt van een grijze markt, de developers hebben letterlijk liever dat je hun game cracked en gratis download dan het te kopen van een grijze markt. De uitleg hierrond kan je online makkelijk vinden, heb nu even te weinig tijd.g2a
cdkeys.com
Al meerdere malen op gekocht. Nooit problemen.
(XBox games in mijn geval)
Oei dat wist ik wel niet.Toch even opgezocht:
"It's not because they don't get paid, it's because thieves use stolen credit cards to buy the games then sell them on G2A which results in the developers eventually getting hit by chargebacks. They actually lose money when this happens. They're telling people to pirate because at least then the devs don't end up having to spend money to deal with the aftermath."
Ter verduidelijking, ik ga hier niemand veroordelen, ik heb zelf cracked games gespeeld en codes gekocht van g2a toen ik student was.
Op dit moment schuim ik sales af, ik zal zo goed als nooit een game aan full price kopen maar als ik dan een game koop wil ik wel dat er een deel naar de devs gaat. Al is het maar om de industrie te steunen.
Inderdaad, de sellers gelinkt aan isthereanydeal werken meestal op deze wijze.Een groot deel zijn ook gewoon games die aangekocht worden waar de prijzen heel wat lager liggen. Bovenstaande quote is van een indie developer die toen inderdaad hevig gepakt was met creditcard fraude.
Enig idee of Kena er bij ga zitten ?De PlayStation Days of Play zijn terug vanaf woensdag.
PS5 DualSense controller staat in de aanbieding voor €49,99 (Original White, Midnight Black) of €54,99 (Cosmic Red, Starlight Blue en Nova Pink). Alsook Sackboy: A Big Adventure (PS5) voor €34,99, Ratchet & Clank: Rift Apart (PS5) voor €49.99 en een heleboel PS4 hits voor €9,99.
De actie loopt t.e.m. 8 juni in meerdere winkels.
Enkel digitaal:Enig idee of Kena er bij ga zitten ?