releasekalender | shops | deals

Denk dat de winkels ook wel winstmarge hebben op die PSN tegoedbonnen, niet ? Zou mij verbazen dat ze die kaartjes aanbieden zonder er iets van marge op te pakken.
Tegoedbonnen zijn serviceproducten die als doel hebben om voor meer passage in de winkel te zorgen. De winstmarge daarop is ontzettend klein.

Da's zever he. Die kiezen er zelf voor om een GM-franchisenemer te worden.
Klopt, en vroeger was de Game Mania toch wel een bekende winkelketens voor games. Het landschap verandert, vroeger was dat in hun voordeel en nu meer en meer in hun nadeel.

Nooit een game gekocht bij GM voor zo ver ik mij kan herinneren of het zou al moeten zijn van in de PS2 periode nog.

Ja, maar eens ge er zit kunde geen kant uit, het verhuren van games heeft hun fel geraakt in den tijd. Ik geef ze nog 2 jaar en er gaat nog een winkel verdwijnen.
Multimedia winkels zijn sowieso gedoemd om te verdwijnen. Binnen 5 a 10 jaar is alles digitaal en zal alles gestreamd worden.

Multimedia winkels zijn sowieso gedoemd om te verdwijnen. Binnen 5 a 10 jaar is alles digitaal en zal alles gestreamd worden.
Dat is het probleem niet denk ik, eerder de webshops zoals bv Bol en Amazon. Er valt bijna niet te concurreren tegen zo'n giganten die toch meestal goedkoper hun producten kunnen aanbieden.

Kocht bij GM vooral consoles, daar wordt het minste op geconcurreerd, maar is ook al geleden sinds de launch van de PS4 Pro (2016) dat ik er nog binnen ben geweest. Mijn vaste GM bestaat ondertussen zelfs niet meer.

Voor al de rest wordt je in principe in het zak gezet. Games zijn dikwijls op een ander goedkoper en bij inruilacties mag je blij zijn dat ze je games willen aannemen of dat je er nog iets voor krijgt (om ze daarna ’used’ voor het dubbele te verkopen).

Het verbaast me keer op keer dat die nog niet failliet zijn.

Slay The Spire, Satisfactory EN Kerbal Space Program.

3 games voor geen geld die elke relatie wel geruineerd kan krijgen. En dat voor een goed doel.

Voor de Nintendo peepz. De nieuwe kirby staat daar momenteel aan €49,99 (wel Prime nodig)

Ook bij Mediamarkt

En Tiny Tina Wonderlands (de nieuwe) aan 54€

De hele EU4 collectie voor 18.19 euro met een deel v/d opbrengst die voor een organisatie is die voor voedselvoorziening is in Oekraïne.

Horizon: Forbidden West voor 45€ op bol

Terug
Bovenaan